خرید بالابر از دامغان

فهرست مطالب

خرید بالابر از دامغان

خرید بالابر از دامغان

خرید بالابر از دامغان، بالابر دستگاهی است که برای حمل و انتقال بار و نفر، کار در ارتفاع و یا در خط تولید مورد استفاده قرار می گیرد.از مکانیزم‌های گوناگونی استفاده می کنند و با بالاکشنده‌ ها و جرثقیل‌ ها و لیفتراک‌ ها بسیار تفاوت دارند و نیروی بالابری توسط مکانیزم ‌هایی همچون آکاردئونی یا قیچی، تلسکوپ و… در دستگاه‌ های مختلف ایجاد می شود که هر کدام با توجه به کاربرد و نیاز مشتری طراحی می شود، در ایران به وینچ‌ های ساختمانی که برای بالا بردن مصالح به طبقات مورد استفاده قرار می گیرد، به اشتباه بالابر می ‌گویند و  به دو دسته  ثابت و متحرک تقسیم می شوند.

دسته بندی بالابرهای ثابت

این دسته بندی شامل:

 ثابت آکاردئونی

بازوهای این نوع، قیچی با استفاده از یک جک هیدرولیک از یکدیگر باز می شوند تا به ارتفاع مورد نظر رسیده و این نوع فقط به شکل عمودی باز هستند و بیشترین میزان ایمنی را دارد،  در تناژهای بالایی که هیچ مدل از مکانیزم های دیگر پقادر به انجام ان نیستند، از مدلهای قیچی می توان استفاده نمود.

جک مستقیم

در نوع جک مستقیم، یک جک هیدرولیک در زیر میز بار قرار دارد و باعث حرکت آن به سمت بالا می شود و از نطر ایمنی و ظرفیت بعد از بالابرهای آکاردئونی قراردارند، بالابرهای جک مستقیم در مغازه ها و فروشگاه ها برای انتقال بار به طبقات مورد استفاده قرار می گیرد، اگر کسی تمایل به استفاده از این مدلها را داشته باشد، باید کابین ایمن روی آن ها قرار گیرد که به آن آسانسور هیدرولیکی می گویند.

کابلی و یا زنجیری

در این نوع، یک موتور کابل و یا زنجیر متصل شده به سکوی بالابر، آن را به سمت بالا می کشد و از جهت ایمنی نیزدارای خطر زیادی هستند، و همچنین دارای ظرفیت کمی نیز هستند، به یاد داشته باشید که از این نوع  به عنوان بالابر نفربر استفاده نداشته باشید.

هیدرولیکی-زنجیری یا کابلی در خرید بالابر از دامغان

در این نوع چرخ زنجیر و یا قرقره کابل توسط یک جک هیدرولیک نیمی از کورس حرکت را طی می کند و نیرو توسط زنجیر یا کابل به میز کار منتقل می شود.

بوم لیفت ثابت

این نوع  می توانند جدا از دسترسی عمودی، دسترسی افقی هم ایجاد کنند، بالابرهای بوم لیفت ثابت دارای ظرفیت پایینی هستند و برای حمل نفر هم میتوان ازآن ها استفاده کرد.

دسته بندی بالابرهای متحرک

  • مدلهای سیار با دسترسی عمودی: این مدل تنها در حالت عمودی می توانند بار و نفر را حمل کرده و این نوع بالابرهای هیدرولیکی آکاردئونی و ستونی آلومینیومی از رایج ترین نوع این دستگاه ها هستند که برای دسترسی به ارتفاعات مختلف ساخته شده اند.
  • بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی: به بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی بوم لیفت نیز می گویند و در نوع هیدرولیکی مفصلی و هیدرولیکی تلسکوپی یا ترکیبی وارد بازار می شود، این مدل دستگاه ‌ها برای کار در ارتفاع‌ های زیاد،کاربرد دارند و به علت استفاده از مکانیزم هیدرولیک ایمنی مناسب دارند.

پارامترهای مهم در خرید بالابر از دامغان

یکی از مهم‌ ترین پارامترهای خرید، میزان قدرت و سرعت است و انهایی که دارای سرعت بسیار بالایی هستند و هم چنین غیرقابل کنترل هستند، آسیب های بیش تری به سیم بکسل و خود دستگاه وارد خواهند کرد و با توجه به نوع کار،  از قدرت متناسبی برخوردار هستند، توجه داشته باشید که برای خرید مکان اجرانیز از بسیار زیادی برخوردار است.قبل از انتخاب و خرید مناسب کار خود فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید، مانند میزان ظرفیت تحمل وزن، میزان توان کشش و میزان طول کابل برق و … برای خرید بالابر از دامغان با ما در تماس باشید.

دسته بندی بالابرهای ثابت

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

برای مشاوره و خرید بالابر با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.