خرید بالابر از شاهرود

فهرست مطالب

خرید بالابر از شاهرود

خرید بالابر از شاهرود

خرید بالابر از شاهرود، بالابر وسیله ای است، که برای بالا بردن افراد و تجهیزات و رساندن به ارتفاعی مشخص برای کار در آن ارتفاع استفاده می شود. البته باید بدانید که آسانسور، لیفتراک و جرثقیل با آن ها متفاوت هستند .بطور کلی، هم دارای شکل و اندازه های مختلفی می باشند و سازوکارهای مختلفی دارند.روش کار بالابری روی عملکرد، شکل، اندازه و ظرفیت دستگاه تاثیر دارد.

انواع بالابر در خرید بالابر از شاهرود

به طور کلی  بر اساس قابلیت حرکتی آن ها همان قابلیت جابجا شدن دسته بندی می شوند. به دو دسته ی ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. مدلهای ثابت در محل خود ثابت می باشند و از این نوع  در انبار ها، خط تولید کارخانه ها و داخل ساختمان ها استفاده می شود. مدل ثابت دارای سازوکارهای متفاوتی از جمله هیدرولیکی، آکاردئونی، مفصلی، کابلی و زنجیری هستند. مدلهای متحرک و جابجا شونده برای استفاده افراد طراحی شده است و قابلیت جابجایی از نقطه ای به نقطه دیگر را دارد. بعضی مدل های آن قابلیت جابجایی بین مسافت های طولانی را دارد. از کاربردهای این نوع  می شود به کار در ارتفاع ساختمان ها، کار در خطوط برق و … اشاره کنیم.

بالابر ثابت

  • ثابت نوع آکاردئونی: در این نوع ثابت که عملکردی شبیه یک قیچی دارد. بازوها توسط یک جک از هم باز می شوند و به ارتفاع مورد نظر می رسند. از ویژگی های این نوع  می شود به قدرت و ظرفیت زیاد، و همچنین ایمنی بالای آن اشاره کنیم.
  • ثابت زنجیری و کابلی: نیروی مورد نیاز برای حرکت این نوع توسط یک موتور یا وینچ تامین خواهد شد. وینچ، کابل متصل به سبد بالابر را بالا و پایین خواهد کرد. امنیت این بالابر کم می باشد.
  • ثابت هیدرولیک جک مستقیم: در این مدل جک هیدرولیک مستقیما به میز بار متصل می باشد، و آن را به سمت بالا می برد. در این حالت جک در زیر پلاتفرم قرار می گیرد.

بالابر متحرک

  • متحرک با دسترسی عمودی: این نوع فقط به صورت عمودی بالا و پایین می رود و حرکت افقی ندارد، و برای کار باید دقیقا زیر محل کار قرار گیرد. یک نمونه رایج از این نوع بالابر، مدل هیدرولیکی آکاردئونی می باشد.
  • متحرک با دسترسی عمودی و افقی: این نوع  متحرک قابلیت ایجاد دسترسی عمودی و افقی را دارد و در اصطلاح به آن بوم لیفت می گویند. برخی از این مدل به صورت خود کشندهمی باشند، و برخی هم به صورت بالابر پشت خودرویی هستند.
  • برخی هم به صورت می باشند. عملکرد این نوع هیدرولیکی می باشد و ایمنی بسیار زیادی دارند. مدلهای سیار شامل انواع آکاردئونی، مفصلی، تلسکوپی  مفصلی می باشند.

انواع بالابر بر اساس مکانیزم بالابری و ظرفیت و کاربرد

  • آکاردئونی خودکششی: خودکششی آکاردئونی به دلیل دارا بودن سبد یا سکوی کار وسیع بسیار مناسب برای کارهای مرتبط با تعمیر و نگهداری، بازرسی، رنگ آمیزی و یا نصب کردن تجهیزات می باشد  و نیروی بالابرنده آن توسط جک های هیدرولیکی تأمین می شود.
  • ساختمانی حمل مصالح: مدل ساختمانی حمل مصالح برای ساخت و تعمیر انواع آپارتمان و همچنین استفاده بر سر چاه و … مورد کاربرد دارد. نوع ساختمانی حمل مصالح، قابلیت حمل کردن بار تا ۳۰۰ کیلوگرم را دارد.
  • آکاردئونی قیچی: این نوع از ارتفاع سه متر تا سی متر، برای کار در ارتفاعات مختلف تولید می‌ شود. این نوع برای استفاده در زمینه ‌های ساخت و ساز، شست‌ و شو، تعمیرات، نگه داری و… ساخته شده است که برای استفاده آسان در فضاهای باریک مناسب می باشد.
  • قابل یدک: انواع  قابل یدک با قابلیت ‌های چندگانه برای استفاده در  محیط ‌های داخلی و خارجی با دسترسی ارتفاع پنج تا بیست و دو متر تولید شده اند  و یکی از بهترین انواع بالابر، برای استفاده ‌های حرفه ‌ای و یدک کشیدن در مسافت ‌های طولانی محسوب می شوند. ظرفیت این نوع از ۲۰۰ کیلوگرم تا 400 کیلوگرم متغیر می باشد.

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

برای مشاوره و خرید بالابر با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.