خرید راهبند از دزفول

خرید راهبند از دزفول

خرید راهبند از دزفول، همان‌گونه که می‌ دانید، مکان های مختلفی مثل  پارکینگ‌ های عمومی و اختصاصی، فروشگاه‌ها و…  نیاز به حفاظت و امنیت دارند.برای تامین کردن امنیت این مکان ها، به‌ طور معمول از بعضی وسایل و یا ابزار های حفاظتی استفاده می نمایند. از جمله این ابزارها می‌ توانیم به مدل خودرویی اشاره کنیم.هم اکنون استفاده کردن از این تجهیزات، رواج قابل‌ توجهی پیدا نموده است. زیرا به آرامش بیشتر، امنیت بالاتر، کنترل ترافیک و سایر موارد منجر خواهد شد.

 

خرید راهبند از دزفول

راهبند

راهبند در واقع به نوعی از وسایل گفته می شود که با استفاده از آن‌ ها، این امکان به وجود خواهد آمد، که ورود و یا خروج انواع متفاوت وسایل نقلیه خودرویی را تحت کنترل و مدیریت در بیاورد.در حال حاضر این مدل از تجهیزات حفاظتی و امنیتی، انواع مختلفی دارند مثل راهبند اتوماتیک، دستی و سایر موارد، و یا می‌ توان این مدل از محصولات را از نظر کارکرد به چند نوع گوناگون دسته‌ بندی نمود.

انواع راهبند در خرید راهبند از دزفول

با توجه به  نحوه کار به چند دسته تقسیم‌ می شوند، که این مدلها عبارتند از: راهبندهای میله‌ای، ستونی، بلاکر (سطحی)، راهبندهای دستی و ….

  •  میله ‌ای: مدلهای میله ای یک میله متحرک و بسیار سبک دارند، که به وسیله یک سیستم محرک هیدرولیک یا الکترو مکانیک کار می نماید. این مدلها معمولا، در ورودی‌ پارکینگ مرکز های خرید، شرکت ‌های خصوصی، سازمان ‌های دولتی و …. نصب می شوند. این دسته از سیستم‌ ها تنها به خاطر بازدارندگی و یا هشدار دادن به راننده های  وسایل نقلیه خودرویی، طراحی و تولید می گردند. ولی مقاومت زیادی در مقابل ضربه ندارند.
  •  ستونی: مدلهای ستونی از یک استوانه فلزی تشکیل می شوند. این مدل از تجهیزات، دارای سیستم ‌های محرک مکانیکی و یا هیدرولیک هستند، و حرکت آن‌ ها به سمت بالا و پایین اتفاق می افتد.
  •  بلاکر: مدلهای سطحی و یا بلاکر از یک صفحه بسیار ضخیم و فولادی به‌ وجود آمده اند. این دسته از راهبندها، درون فونداسیون خود و  داخل زمین، کار گذاشته می شوند، و می‌ توانند با سیستم محرک هیدرولیک و یا الکترو مکانیک خود، صفحه را به سمت بالا به حرکت درآورند، و از این طریق، مانع عبور وسایل  نقلیه،شوند.
  • دستی: مدل دستی را در حقیقت می‌ توان یکی از پرمصرف ‌ترین مدل راهبندها معرفی نمود، و از سوی دیگر آنها به عنوان ساده‌ ترین مدل این محصولات دسته بندی می شوند. زیرا این راهبندها از روش های  بسیار ساده و آسانی برای هدایت نمودن و کنترل نمودن رفت و آمد خودرو ها استفاده می کنند.
انواع راهبند در خرید راهبند از دزفول

مزایای استفاده از راهبند

مهم ‌ترین مزیت استفاده، تامین امنیت می باشد.اما در بعضی از موارد نیز می‌ تواند تحت عنوان یک عامل برای زیباسازی ساختمان و ورودی آن، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.در حال حاضر این دسته از تجهیزات، که برای حفاظت از ساختمان و یا کنترل تردد اتومبیل‌ ها استفاده می شوند، امکان اتصال به دوربین مدار بسته و دوربین های پلاکخوان را نیز شامل می شوند.همچنین قابلیت کنترل نمودن تردد و صدور فرمان باز و بسته شدن وسیله  اتصال به سیستم های برد بلند، برد کوتاه و سیستم های بیومتریک نیز وجود دارد.

در این حالت امکان دریافت گزارش عملکرد تردد کاربران به وسیله  نرم افزار امکان پذیر می باشد.و یا  از طریق به‌ کار گرفتن این سیستم‌ها، تصویری از صورت راننده و سرنشینان به‌ طور دقیق، ثبت می شود.تا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق تصاویر، فیلم‌ها و پلاک های  ثبت ‌شده کارهای لازم انجام گیرد.

مزایای استفاده از راهبند

معایب استفاده از راهبند

می‌ شود گفت استفاده کردن از این سیستم‌ های امنیتی و حفاظتی نمی‌ تواند شامل عیب هایی شود. به این دلیل که این محصولات، در حقیقت نوعی لایه امنیتی و حفاظتی بسیار مؤثر و کارآمد می باشند.ولی اگر مدل اشتباهی را  انتخاب نمایید، در صورت عدم تطبیق با گیت و نیازهای مجموعه موجب ایجاد مشکلاتی می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.