خرید بالابر از اندیمشک

خرید بالابر از اندیمشک

برای خرید بالابر از اندیمشک می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های تخصصی، شرکت‌های تولیدکننده بالابرها یا استفاده از پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین، به دنبال بالابر مناسب برای خرید خود بگردید. و همچنان برای خرید بالابر بهینه بهتر است اطلاعات خود را در رابطه با این موضوع افزایش دهید.

انواع بالابر شامل : نوع صنعتی، برقی، ساختمانی، بیمار، خانگی و هیدرولیکی خواهد شد .بالابر یک دستگاه می باشد، که قابلیت جابجایی انسان و یا بار را در ارتفاعاتی مختلف به صورت عمودی و افقی خواهد داشت. این یک تعریف ساده از بالابر می باشد که به کمک این تعریف سازندگان و طراحان مختلفی توانسته اند این نوع بالابر ها را تولید و طراحی کنند.برای خرید بالابر و مشاهده تمام محصولات به وبسایت ما مراجعه کنید.

دسته بندی انواع بالابر

بالابر ها براساس کارکرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:

دسته بندی این نوع بالابر ها بر اساس نوع حرکت  دستگاه به دو دسته  ثابت و متحرک، براساس نوع جهت حرکت بالابر به سه دسته  افقی ، عمودی یا ترکیبی و از لحاظ نوع حمل به دو دسته نفر بر و بار تبدیل می شود و بر اساس نوع کاربرد بالابر به انواع مختلفی تبدیل می شوند که شامل: هیدرولیکی، برقی، ساختمانی ، خانگی و صنعتی می باشد.

خرید بالابر از اندیمشک

انواع بالابر ثابت و متحرک

منظور از بالابر ثابت یا متحرک چیست؟ این بالابر ها را براساس جابه جایی دسته بندی می کنند که عبارتند از:

  • بالابر نوع هلی یا یدک : این نوع بالابر ها دارای دو تا چهار چرخ می باشد که برای جابه جایی باید آن را هل دهید یا با استفاده از یدک آن را جا به جا کنید. برای جابه جایی این بالابر لازم است که آن را حل بدهید یا یدک کنید که البته کارکردن با آن بسیار حوصله سر بر و خسته کننده است.
  • نوع خودکشش : این بالابر های خودکشش دارای موتور است و نیاز به حمل فیزیکی ندارد اما به نسبت کارایی که ارائه می دهد هزینه بالاتری را هم شامل می شود.
  • بالابر با نوع ثابت در یک مکان ثابت قرار می گیرد و جابه ایی خاصی ندارد همچنینی کارکردن با این نوع بالابر بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود.انواع بالابر ثابت و متحرک

انواع بالابر از نظر نوع حرکت

خرید بالابر از اندیمشک، انواع بالابر از جهت نوع حرکت به سه دسته تقسیم خواهد شد :

  •  بالابر با حرکت افقی : این بالابر ها دارای یک ارتفاع ثابت هستند  که ار آن ها برای انجام کار های متفاوت استفاده می شود این دستگاه ها دارای 4 پایه می باشند که برای حرکت نیاز دارد که آن ها را هل دهید.
  •  بالابر با حرکت عمودی :بالابر ها با حرکت عمودی توانایی حرکت در ارتفاعات مختلف را دارند این بالابر ها قابلیت دسترسی به ارتفاعات مختلف را دارند و به صورت عمودی حرکت می کنند قابلیت ارتفاع این نوع از حرکت از 0/5 متر تا 40 متر هستند و به روش های متفاوتی طراحی و تولید می شود.
  •  بالابر با حرکت ترکیبی : بالابر ها با حرکت ترکیبی نوعی از بالابر ها هستند که  حرکت آنها به صورت افقی و عمودی می باشد.

انواع بالابر از نظر نفربر یا باری

منظور از بالابر نفربر دستگاهی می باشد که توانایی حمل و جابه جایی شخص را در ارتفاعات مختلف دارد و این بالابرها دارای امنیت زیادی هستند به این دلیل که با جان انسان ها در ارتباط هستند.بالابر باری توانایی حمل کالا و تجهیزات را در ارتفاعات مختلف دارد و  این بالابر ها قابلیت حمل بار از 20 کیلوگرم تا 50 تن خواهد بود و به نسبت هزینه بیشتری را هم در بر میگیرد.

انواع بالابر از نظر نفربر یا باری

انواع بالابر صنعتی در خرید بالابر از اندیمشک

بالابر های صنعتی قابلیت استفاده در صنایع مختلف مثل صنعت کشاورزی، کارگاهی، فروشگاهی و … را برعهده دارد و با توجه به نیاز  و استفاده مشتری در مدل ای مختلفی تهیهه و تولید می شود که عبارتند از:

1. بالابر آکاردئونی: این نوع بالابر ها را می توان از نوع بالابر های جمع و جور شناخت که امنیت بالایی دارند و نوسان کمتری را شامل می شوند. از ویژگی های این مدل از بالابر ها می توان به ارتفاع بالای آنها اشاره کرد که این قابلیت را دارند که تا ارتفاع 14 متر بالا روند و وزن زیادی را در بر بگیرند.

2. بالابر ستونی نفربر: بالابر های ستونی می توانند به صورت های مختلفی تولید شوند که عبارتند از تک ستونه، دو ستونه و چهار ستونه که از ایرادات این نوع بالابر ها این است که ستون های تک دکله دارای نوسان زیادی هستند و وزن کمتری را می توانند شامل شوند. بلابر های ستونی قابلیت بالا رفتن تا ارتفاع 30 متر را دارند و از جنس آلومینیوم هستند.

3. بالابر مفصلی: بالابر های مفصلی ویژگی های زیایدی دارند که از میان آنها می توان به دسترسی در سطح عمدی تا 25 متر را نام برد و در سطح افقی تا 5 متر، این بالابر ها قابلیت حمل با بیدک را دارند و مانور بالایی را شامل می شوند.

برای خرید بالابر با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.