خرید بالابر از تبریز

خرید بالابر از تبریز، ساده ترین تعریفی که در مورد بالابر می توانیم ارائه دهیم این می باشد، که وسیله ایی است، که برای بالا بردن افراد، تجهیزات و رساندن آن ها به ارتفاع مشخصی يا برای کار در ارتفاع استفاده خواهد شد.البته باید توجه داشته باشیم که آسانسور، لیفتراک و جرثقیل با بالابر تفاوت بسیار زیادی دارند.برای خرید بالابر از تبریز به وبسایت ما سر بزنید.هم دارای شکل و اندازه های مختلفی می باشند و شامل مکانیزم های مختلفی خواهند بود . مکانیزم بالابری روی کارکرد، شکل، اندازه و ظرفیت دستگاه تاثیر خواهد گذاشت .

مکانیزم بالابری در خرید بالابر از تبریز

از انواع مکانیزم های آنها میتوان به مکانیزم های هیدرولیکی، زنجیری و کابلی اشاره کرد .در مدل هیدرولیکی مکانیزم بالابری به واسطه مدار هیدرولیک انجام خواهد شد.همچنین انتقال دادن نیرو به واسطه سیال تحت فشار تامین خواهد شد .در مکانیزم های زنجیری و کابلی نیروی بالابری به واسطه وینچ برقی و یا دستی تامین خواهد شد .قابل ذکر است، که قیمت مدل هیدرولیکی به نسبت  بقیه قیمت بالاتر، عملکرد، کارایی و همچنین ایمنی بیشتری نیز دارد .به صورت کلی بر طبق قابلیت حرکتی آن ها همان قابلیت جابجا شدن، دسته بندی خواهند شد . این دسته بندی شامل دو دسته می باشد که می توانیم نوع ثابت و نوع متحرک را نام ببریم .

خرید بالابر از تبریز

بالابر ثابت در خرید بالابر از تبریز

همانطور که از نام آنها معلوم می باشد، این نوع در محل خود ثابت خواهند بود و قابلیت جابجا شدن را ندارند .از این نوع بالابرها در انبارهای گوناگون همچون خط تولید کارخانه ها و داخل ساختمان ها استفاده خواهد شد .بالابرهای ثابت دارای مکانیزم های متفاوتی هستند، از جمله این مکانیزم ها میتوان به  هیدرولیکی ، آکاردئونی ، مفصلی ، کابلی و زنجیری اشاره کرد.

بالابر متحرک در خرید بالابر از تبریز

نوع متحرک آن برای استفاده کردن افراد طراحی شده  و قابلیت این را دارد که از نقطه ایی به نقطه ایی دیگر جابجا شود.برخی از مدل های آن مثل بالابر های پشت خودرویی می باشند، که قابلیت جابجایی بین مسافت های طولانی را نیز شامل می شوند .از کاربرد های این مدل از بالابر می شود به کار کردن در ارتفاع ساختمان ها، کار کردن در خط برق، آتش نشانی و موارد دیگر اشاره داشته باشیم .مدلهای متحرک به دو دسته کلی طبقه بندی خواهند شد که شامل :

متحرک بادسترسی عمودی :

این نوع  فقط به شکل عمودی بالا و پایین خواهند شد و هیچ گونه حرکت افقی را نمیتوان انجام داد،و برای کار باید دقیقا زیر محل کار قرار داشته باشند .یک نمونه متداول و رایج از این نوع بالابر مدل هیدرولیکی آکاردئونی می باشد .

 متحرک با دسترسی عمودی وافقی :

این نوع بالابر قابلیت ایجاد کردن دسترسی عمودی و افقی را شامل خواهد شد .و در اصطلاح به آن بوم لیفت می گویند .بعضی از این مدل بالابرها به شکل خود کشنده می باشند . و بعضی هم به شکل بالابر پشت خودرویی مانند، بالابر پشت کامیونی و بالابر پشت نیسانی خواهند بود .بعضی هم به شکل قابل یدک به بازار عرضه خواهند شد . مکانیزم این مدل از بالابر ها هیدرولیکی می باشد،و دارای ایمنی بسیار زیادی خواهند بود .بالابرهای سیار  دارای انواع آکاردئونی، مفصلی، تلسکوپی و مفصلی تلسکوپی ارائه خواهند شد . که هر کدام از این بالابرها دارای خصوصیات، مزیت ها و معایبی می باشند .

طبقه بندی بالابرها از دیدگاه نوع مکانیزم بالابری آن ها بالابرها از نظر مکانیزم بالابری به سه دسته تقسیم می شوند که شامل :

هیدرولیکی

در این نوع مکانیزم بالابری به واسطه جک و مدار هیدرولیک تامین خواهد شد.زنجیری : حرکت این مدل از بالابرها به واسطه وینچ و زنجیر خواهد بود.برای ایمنی بیشتر این مدل از بالابرها از زنجیرهای دوبل و ترمزهای ضد سقوط استفاده خواهد شد،با این حال ایمنی نوع از مدل های هیدرولیکی به مراتب پایین تر خواهد بود و توصیه می شود به عنوان  نفررو استفاده به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نگیرد .

کابلی : در این مدل ، از وینچ و کابل برای بالا رفتن استفاده خواهد شد.برای ایمنی بیشتر از کابل های دوبل و ترمزهای ضد سقوط استفاده خواهد شد.امنیت این بالابر بسیار پایین می باشد.

برای خرید بالابر از تبریز باما در تماس باشید.

مکانیزم بالابری در خرید بالابر از تبریز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.