خرید بالابر از جاجرود

خرید بالابر از جاجرود، بالابر وسیله ای است، که برای جابجایی افراد و تجهیزات و بالا رفتن به ارتفاع مشخص برای کار کردن در آن ارتفاع استفاده می شود.البته باید دقت داشته باشید که آسانسور، لیفتراک و جرثقیل با آن متفاوت می باشد. دارای شکل و اندازه های متفاوتی می باشند و شامل عملکردهای مختلفی می باشد .روش کار کردن  روی عملکرد، شکل، اندازه و ظرفیت دستگاه تاثیراتی می گذارد .از انواع آن می توانیم دستگاه های هیدرولیکی، زنجیری و کابلی را نام ببریم .در مدل هیدرولیکی،به واسطه مدار هیدرولیک و انتقال دادن نیرو به واسطه سیال تحت فشار برآورده می شود .

خرید بالابر از جاجرود

انواع بالابر درخرید بالابر از جاجرود

روش کار کردن  روی عملکرد، شکل، اندازه و ظرفیت دستگاه تاثیراتی می گذارد .از انواع آن می توانیم دستگاه های هیدرولیکی، زنجیری و کابلی را نام ببریم .در مدل هیدرولیکی، بالابر به واسطه مدار هیدرولیک و انتقال دادن نیرو به واسطه سیال تحت فشار برآورده می شود . به طور کلی بر طبق قابلیت حرکتی و همان قابلیت جابجا شدن طبقه بندی می شوند .به دو دسته بالابرهای سیار و ثابت تقسیم بندی می شوند .نوع ثابت قابلیت جابجایی نخواهند داشت .از مدلهای ثابت در انبارهایی همچون، خط تولید کارخانه ها و داخل انواع مختلف ساختمان ها استفاده خواهد شد .

مدلهای ثابت شامل عملکردهای مختلفی می شوند مانند، هیدرولیکی، آکاردئونی، مفصلی، کابلی و زنجیری .مدلهای متحرک و جابجا شونده را، برای استفاده کردن افراد ساخته شده اند،و مدلهای متحرک قابلیت جابجایی از نقطه ای به نقطه دیگر را نخواهند داشت .بعضی از مدل های آن متحرک قابلیت جابجایی بین مسیرهای طولانی را نیز خواهند داشت .

انواع بالابر ثابت

انواع آن شامل:

  ثابت نوع آکاردئونی :

در این مدل که مانند یک آکاردئون یا  قیچی کار خواهند کرد .بازوهای  ثابت نوع آکاردئونی، به واسطه یک جک از همدیگر باز می شوند و به ارتفاع مد نظر خواهد رسید .از ویژگی های خوب مدل ثابت نوع آکاردئونی می توانیم قدرت و ظرفیت بالا، و همچنین ایمنی زیاد آن را نام ببریم .

 ثابت زنجیری و کابلی :

نیروی لازم برای حرکت کردن نوع ثابت زنجیری و کابلی به واسطه یک موتور یا وینچ برآورده خواهد شد .وینچ، کابل و یا زنجیر وصل شده به سبد  را بالا و پایین خواهد کرد . امنیت ثابت زنجیری و کابلی کم می باشد .بررسی مداوم نوع ثابت زنجیری و کابلی بسیار ضروری می باشد تا از وقوع حوادث و آسیب ها پیشگیری کند .

انواع بالابر ثابت

انواع  متحرک

انواع ان شامل:

 متحرک با دسترسی عمودی :

این نوع با دسترسی عمودی تنها به حالت عمودی بالا و پایین میشود، و اصلا حرکت افقی را ایجاد نمیکند، و برای این کار می بایست دقیقا زیر محل موردنظر قرار داشته باشد .یک مدل استفاده از این بالابر متحرک با دسترسی عمودی، مدل هیدرولیکی آکاردئونی است.

  متحرک عمودی و افقی :

این نوع متحرک با دسترسی عمودی و افقی قابلیت ایجاد کردن دسترسی عمودی و افقی را شامل خواهد شد، و به آن بوم لیفت می گویند .بعضی از این مدل ها به شکل خود کشنده بوده، و بعضی دیگر هم به طور بالابر پشت خودرویی خواهند بود .بعضی از مدل های دیگر نیز به طور قابل یدک هستند که به بازار عرضه شده، عملکرد این مدل از بالابرها هیدرولیکی میباشد و شامل ایمنی بسیار زیادی می باشند .مدلهای سیار شامل انواع متفاوتی مثل : آکاردئونی، مفصلی، تلسکوپی و مفصلی تلسکوپی هستند .که هر کدام از آنها شامل خصوصیت ها، مزایا و عیب هایی می شوند .

مزایای استفاده

 شامل مزایایی همچون:

  • هنگامی که شما تمام تجهیزات را با آنها جابجا خواهید کرد، دیگر نیازی به وجود کارگران با تعداد زیاد ندارید .
  •  هزینه های شما برای حقوق و مزیت های کارگران بیش تر کاهش پیدا می کند .
  • دقت داشته باشید، که استفاده کردن از بالابرها، می تواند وقوع حوادث و اتفاقات خطرناک را کاهش چشمگیری بدهد .
  • همچنین مصالح و تجهیزات نیز در جابجایی با بالابر دچار هیچ مشکلی نمی شوند .
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.