خرید بالابر از سیرجان

خرید بالابر از سیرجان

بالابرها از مکانیزم ‌های متفاوتی برای بالابری استفاده می کنند، و تفاوت‌ های اساسی با جرثقیل‌ ها و لیفتراک ‌ها خواهند داشت. نیروی بالابری به واسطه انواع مختلف مکانیزم‌ ها مثل : قیچی، پانتوگراف، تلسکوپ و… در دستگاه‌ های مختلف ایجاد می شوند، که هر یک با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتری طراحی خواهد شد . در هر یک از این بالابرها عوامل تعیین‌ کننده‌ ای شامل ظرفیت، ایمنی، محیط کاری، نوع کاربرد و قیمت دستگاه، نوع مکانیزم را مشخص خواهد کرد .

خرید بالابر از سیرجان

انواع بالابر در خرید بالابر از سیرجان

بالابر ها به طور کلی به دو مدل طبقه بندی خواهند شد :

 بالابر سیار : این مدل از بالابرها جهت کار ، انتقال دادن افراد و یا بار و همچنین انجام اموری مانند نصب و راه اندازی تجهیزات، رنگ آمیزی، ساختن سازه ها و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت . بالابرهای سیار نیز خود به دو بخش بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و با دسترسی افقی – عمودی تقسیم بندی خواهند شد.

 بالابر ثابت : این مدل از بالابرها برای منتقل کردن بارهای بسیار سنگین ، بارگیری و تخلیه کردن از خودرو و … مورد استفاده قرار می گیرد . و به سه دسته، بالابر ثابت هیدرولیک جک مستقیم، بالابرهای ثابت آکاردئونی، بالابرهای ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی تقسیم بندی می شود .برای خرید بالابر به وب سایت ما سر بزنید.

بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی نوعی از انواع مختلف بالابرها است، که برای حرکت کردن از جک های هیدرولیکی استفاده خواهد کرد . بالابر هیدرولیکی دارای انواع زیادی هستند و در مدل های زیادی برای مکان های خاص و مختلف تعبیه شده اند .در مغازه ها، فروشگاه ها، تعمیرگاه ها و … از بالابر هیدرولیکی استفاده خواهد شد . از بالابر هیدرولیکی می شود، در خانه برای سالمندان در کنار پله ها استفاده کنیم .

این نوع بالابرها اجسام با وزن های متفاوت را جا به جا خواهند کرد .در این مدل از بالابرها جک های هیدرولیکی متفاوتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، به این شکل که هرچه بالابر بخواهد جسمی با وزن سنگین تری را جا به جا کند، به جک های قوی تر و بزرگتر نیاز خواهد داشت .بالابر هیدرولیکی را هم می شود در فضاهای بسته مورد استفاده قرار دهیم.

بالابر هیدرولیکی

برای خرید انواع بالابر و اجاره بالابر با ما در تماس باشید.

مکانیزم بالابر هیدرولیکی

 فشار : زمانی که نیرو را به واحد سطح تقسیم نماییم، جواب آن فشار میباشد.

 چگالی : چگالی و یا جرم حجمی که در واقع رابطه ی بین واحد حجم و جرم یک ماده را نشان خواهد داد .

 ویسکوزیته : همان مقاومت یک مایع یا گاز در جاری شدن است که به واضح تر اصطکاک داخلی مولکول های یک سیال است که در برابر جاری شدن  ویسکوزیته آن ماده است.

کاربرد بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی بسیار متنوع هستند، که همگی آن ها مسئول حمل بار و نفرات، هم سطح کردن، کار کردن در ارتفاعات بالا و موارد دیگر است، از این طرف از خرید بالابر هیدرولیکی در صنایع متفاوت مثل کشتیرانی، خودرو سازی، جابجایی و بلند  کردن اجسام بسیار سنگین، صنعت ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل و موارد دیگر استفاده خواهد شد .

مکانیزم بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی مثل آسانسورهای هیدرولیکی برای نصب کردن و راه اندازی نیاز به چند مورد اساسی همچون فضای فیزیکی، سطح مورد استفاده، حداکثر ارتفاع و نوع کاربری نیاز خواهند داشت .

 اتاقک حمل : که مجهز به محل نگهداری ماشین نیرو است، و دیگر احتیاجی به فضای اضافی برای موتور و پمپ نخواهید داشت .

 امنیت بالا

 قیمت پایین بالابرهای هیدرولیکی نسبت به دیگر بالابرها

 بالابرهای هیدرولیکی سرعت پایین تری دارند و برای کارهایی که احتیاج به سرعت بالا است، اصلا مناسب نیست.

 بالابرهای هیدرولیکی برای ارتفاع زیاد، بیشتر از چهار طبقه مناسب نخواهند بود .

طبقه ‌بندی انواع بالابر نفر از جهت ارتفاع و ظرفیت بالابر نفری دستگاهی مکانیکی می باشد، که امکان دسترسی موقتی افراد در ارتفاع را در جهت دستیابی به تجهیزات در ارتفاع بلند فراهم خواهد کرد . انواع مختلفی از بالابرهای نفری موجود می باشد که شامل :

  • بالابر آکاردئونی _ قیچی
  • بالابر مفصلی
  • بالابر تلسکوپی
  • بالابر مفصلی-تلسکوپی
  • بالابر تلسکوپی_تلسکوپی
  • بالابر خودرویی و یا کامیونی
  • بالابر قابل یدک
  • بالابر ستونی یا ریلی
  • بالابر عمودبر
  • بالابر عنکبوتی

برای خرید بالابر به وب سایت ما سر بزنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.