خرید بالابر از دزفول

خرید بالابر از دزفول

بالابر به ماشینی گفته می‌شود، که برای حمل بار و نفر، یا کار کردت در ارتفاع یا در خطوط تولید برای انتقال دادن بار مورد استفاده قرار می گیرد.هیچ گونه شباهتی با جرثقیل‌ ها و لیفتراک‌ ها نخواهند داشت.در موارد زیادی لازم می باشد، تا بار یا افراد در ارتفاعات جا‌بجا شوند، مطمئناً این کار بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود، تامین نیروی بالابری به واسطه انواع مختلف مکانیزم‌ها همچون قیچی، پانتوگراف، تلسکوپ و سایر موارد دیگر در دستگاه‌ های متفاوت ایجاد خواهد شد.به طور کلی به دو دسته طبقه بندی می شوند،  ثابت و  سیار.

 سیار

مدل سیار یا متحرک وسیله ای مکانیکی می باشد، که دسترسی به محیط هایی با ارتفاع زیاد و غیر قابل دسترس را برای افراد و تجهیزات فراهم خواهند کرد.انواع مختلفی از مدل سیار مکانیکی و جود خواهد داشت . فرق رایج و مهم  سیار با جرثقیل ها نیز در این می باشد، که برای حمل کردن تجهیزات و افراد کمتر از یک تن مورد استفاده قرار می گیرند و عموما به وسیله یک نفر آماده به کار خواهد شد، که اپراتور نام دارد.از کاربردهای متفاوت سیار می شود به، دسترسی به خط های برق فشار قوی ، دسترسی به خط های تلفن، ساختمان های بلند، کارهای آتش نشانی، حمل پنجره های ساختمان و سایر موارد اشاره داشته باشیم.

تفاوت کلی با یکدیگر در مکانیزم حرکتی آن ها خواهد بود، که دستگاه را به محل مورد نظر هدایت خواهند کرد . اکثر آن ها با نیروی هیدرولیک و یا فشار هوا کار خواهند کرد.برخی مدل ها هم با نیروی الکتریسیته کار خواهند کرد . هر یک از این مکانیزم های حرکتی هم روی قیمت و هم روی دسترسی دستگاه تاثیر زیادی خواهند گذاشت .مدل سیار از جک هیدرولیک برای حرکت کردن و جابجایی استفاده خواهند کرد.نیروی لازم برای این پیستون ها هم توسط یک موتور دیزلی و یا بنزینی تامین خواهد شد . مدلهای سیار یا متحرک به دو بخش، بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی تقسیم بندی می شوند.

خرید بالابر از دزفول

بالابر ثابت

بالابر ثابت دستگاهی می باشد، که برای جا بجایی افراد و وسایل سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.دارای انواع مختلفی است، که هر کدام بر طبق آن بالابر، با مکانیزم ویژه به خود، سازگاری پیدا خواهند کرد و اینگونه بالابرهای ثابت برای جابجایی بارهای سنگین و یا خودرو، کاربرد دارند و به طور گسترده در انبارها مورد استفاده قرار می گیرند.مزایای مدل ثابت شامل، نصب کردن بسیار آسان و سریع، حرکت کردن بدون لرزش و کاملاً روان، توانایی جابجا کردن در نمونه ‌های جک غیر مستقیم و موارد دیگر را شامل می شود .مدل ثابت به سه بخش،  ثابت هیدرولیک جک مستقیم،  ثابت آکاردئونی و ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی تقسیم بندی می شوند .

بالابر ثابت

طبقه بندی بالابرها بر طبق نوع مکانیزم بالابرها در خرید بالابر از دزفول

به مکانیزم‌ هایی که نیروی بالابری به واسطه هیدرولیک و مدار هیدرولیک تأمین می شود، گفته خواهد شد.بالابرهای هیدرولیکی در چند مدل متفاوت شامل، آکاردئونی،  هیدرولیک جک مستقیم، بوم لیفت‌ های مفصلی و تلسکوپی، تلسکوپی- زنجیری هیدرولیکی، ترکیب هیدرولیک زنجیر و یا ترکیب هیدرولیک کابل تولید خواهند شد.

 زنجیری

در این نوع از مکانیزم بار به واسطه مکانیزم زنجیر و وینچ طراحی شده است، به حرکت در خواهد آمد . که در صورت استفاده کردن از زنجیرهای دوبل و ترمزهای ضد سقوط می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 کابلی

در این نوع از مکانیزم بار به واسطه مکانیزم کابل و وینچ طراحی شده می باشد، به حرکت در خواهد آمد . که در صورت استفاده کردن از کابل ‌های دوبل و ترمزهای ضد سقوط می‌تواند کاربردی باشد.

 نفر بر

بالابر نفری وسیله‌ ای مکانیکی می باشد، که امکان دسترسی موقتی افراد در ارتفاعات را به جهت دستیابی به تجهیزات بلند مرتبه فراهم خواهد کرد . انواع متفاوت و متنوعی از نفری موجود می باشد و تحت عنوان ‌های  قیچی، ریلی، مفصلی، تلسکوپی،  مفصلی-تلسکوپی، عمود بر،  عنکبوتی و سایر موارد شناخته شده‌ می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.