خرید بالابر از گرگان

خرید بالابر از گرگان

بالابر، ابزاری مکانیکی می باشد که برای جا به‌ جایی و حمل بار در خطوط تولید به کاربردی می باشد .این دستگاه که در کارخانه‌ ها و صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی، معدن و حفاری، صنایع دریایی و صنعت نفت و گاز کاربردهای زیادی دارد، نیروی خود را از انواع مکانیزم آکاردئونی، پانتوگراف، تلسکوپ و … تامین خواهد کرد . نوع مکانیزم آن‌ها به عوامل مختلفی از جمله : ظرفیت، نوع کاربرد و ایمنی بستگی خواهد داشت .مکانیزم در انها شامل اجزایی همچون موتور، ترمز، درام، گیربکس و سیم بکسل یا زنجیر می باشد که نیروی خود را ازالکتروموتوری که متصل به گیربکس هستند تامین خواهد کرد.

از آنها به منظور منتقل کردن کالا ها در انبارها و یا تخلیه ی بار از کامیون ها و دیگر موارد استفاده خواهند کرد .مکانیزم های گوناگونی برای کار بالا بری مورد استفاده قرار گرفته است که تمایزات زیادی با ماشین های مکانیکی که شامل : جرثقیل ها ، لیفتراک ها و سایر کشنده ها می شوند .

خرید بالابر از گرگان

روش نصب

طریقه نصب می ‌تواند عامل بسیار مهمی در کیفت عملکرد باشد برای این موضوع بهترین کار این است که با مراحل ابتدایی نصب  آشنا باشید در ابتدا لازم می باشد که پایه های بالابر را به شکل کاملا صحیح قرار داده تا از کله شدن یا سقوط کردن پیشگیری شود.برای کسب اطمینان لازم است از کیسه های حاوی شن برای پایه های عقب بالابر استفاده کنید.ایمن ترین و بهترین راه جوش کردن پایه های میلگرد بر روی زمین می باشد . در ‎‌ نتیجه می توانید جعبه آن را روی ریل قرار داده و برای اطمینان پشت ریل را با میلگرد یا مفتول سفت کنید .

تفاوت بین آسانسور و بالابر

تفاوت بین آسانسور و بالابر

عملکرد تقریبا مشابهی دارا می باشند شاید باعث انتخاب اشتباه برای ساختمان شده است :

  • سرعت آسانسور ها نسبت به بالابرها پایین تر می باشد.
  • برای آسانسور  باید هزینه بیشتری برای خرید تجهیزات و نصب آن پرداخت شود .
  • آسانسور فضای بیشتری را اشغال خواهد کرد .
  • مصرف برق در آسانسور  بیشتر می باشد .

انواع  ساختمانی

طراحی انواع بالابر و ساخت آن باعث شده تا از نظر نوع حرکت خود به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم بندی شوند .

متحرک

برای کارهای ساخت و ساز، کار کردن در ارتفاع ، رنگ آمیزی ، نصب کردن تجهیزات و مواردی مشابه این ها کاربرد دارند، این نوع خود به دو دسته بالابرهای سیار عمودی و بالابرهای جا به جا شونده عمودی-افقی تقسیم بندی خواهند شد که هر کدام با توجه به نیاز و درخواست مشتریان کاربرد های مختلفی را شامل می شوند .

انواع بالابرهای متحرک

  • سیار با دسترسی عمودی
  •  سیار با دسترسی عمودی و افقی
  • آکاردئونی خود کششی
  •  یدک کش
  •  ریلی- دستی
  • ستونی عمود

این نوع از نوع بالابرهای خودکششی هستند . به علت جنس آلومینیومی که دارند از مقاومت بیشتری برخوردار هستند .

بالابرهای ثابت

از انواع مدلهای ثابت می‌توان به نوع صنعتی اشاره کرد . این نوع در یک مکان مشخص نصب خواهد شد و جا به‌ جایی بار بین دو یا چند ایستگاه کاری را انجام خواهد داد .مدلهای ثابت در انواع مختلفی وجود دارند :

  • ثابت هیدرولیکی با جک مستقیم
  •  ثابت آکاردئونی
  • ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی

نکاتی درمورد خرید مدل ساختمانی

شامل موارد زیر است:

 ارتفاع : این مورد نقش بسیار مهمی در انتخاب شما خواهد داشت درشرایطی که ارتفاع پایین تر از 20 متر است بالابر تک فاز برای ساختمان بسیارمناسب می باشد .

 سیم بکسل : مهم ترین قسمت بالابر ساختمانی، سیم بکسل می باشد به دلیل اینکه هرچه ضد پیچ در آن استفاده شود قوی تر می باشد و ایمنی بیشتری را به وجود خواهد آورد .

 منبع برق : باید برای بالابرهای قوی ب به فکر یک منبع برق قدرتمند بیوفتید تا در حین کار ساخت و ساز به مشکلات جدی و سخت برخورد نخواهید داشت .

انتخاب مناسب برای حمل مصالح ساختمانی و خرید بالابر از گرگان

یکی از کاربردها، جا به جا کردن مصالح در ساختمان ها می باشد .از مدلهای ساختمانی برای استفاده کردن در ساختمان ها به صورت ساختمان های آماده شده می باشد و یا به صورت استفاده در ساختمان های نیم ساخت خواهد بود . مدلهای ساختمانی ابعاد متفاوتی ارا شامل می شوند و در نتیجه می توانند موتورهای گوناگونی با قدرت های مختلفی داشته باشند، برای همین دلیل قیمت این نوع بالابرها اساس ابعاد، نوع و قدرت موتور و عملکرد دستگاه بسیار متفاوت خواهد بود .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.