خرید راهبند از قائم شهر

خرید راهبند از قائم شهر

راهبند اهرمی ، رایج ترین و ارزان ترین نوع راه بند جاده است و به این صورت عمل می کند که یک کابینت با ارتفاع حدود 1 متر به صورت عمودی روی زمین و یک اهرم با طول های مختلف از 2 متر تا 8 متر استفاده می شود.تردد خودروها را کنترل می کند. سدهای اهرمی قدیمی ترین نوع سدها هستند که در گذشته برای مکان هایی مانند تقاطع خیابان ها و ریل قطار به صورت دستی ساخته می شدند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، راهبندهای اهرمی دستی به اهرمی اتوماتیک تبدیل می شوند.

راه بند تجهیزاتی هستند که در خیابان ها برای کنترل ترافیک، کنترل اعتراضات خیابانی، سرقت و کارهای عمرانی شهری مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندها انواع متفاوتی دارند که در سایت بام بین و بام لیفت به معرفی کلیه آنها پرداخته ایم.

آشنایی با انواع راه بند

انواع راهبند ایرانی در بازار کشورمان به فروش می رسد که هر کدام در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بر اساس نحوه عملکرد هر یک طبقه بندی شده است، در زیر برخی از مدل های محبوب آنها آورده شده است:

 راهبند بازویی و خرید راهبند از قائم شهر

بازوبند از دو قسمت مهم تشکیل شده است. در قسمت اول یک ستون عمودی به طول یک متر در زمین تعبیه شده است. در قسمت دوم اهرمی به صورت افقی بر روی ستون اولیه تعبیه شده است که عملکرد دستگاه را کامل می کند. قیمت این مدل نسبت به انواع دیگر مناسبتر است و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع این دستگاه ها می باشد. به همین دلیل فروش آن همیشه بالاتر بوده است.

این دستگاه سرعت عملکرد قابل قبولی دارد و به همین دلیل در مناطق پرجمعیت مورد استفاده قرار می گیرد. این وسایل را می توان در عوارضی و پارکینگ های عمومی مشاهده کرد. در این راستا باید از مدل های هیدرولیک دستگاه بیشتر استفاده کرد.

راهبند تلسکوپی

مدل های تلسکوپی تغییر سایز بوم در برخی از شرکت های جهانی تولید و عرضه می شود. با این نوع موانع مشکلات حل خواهد شد. زیرا ویژگی تغییر سایز بوم آنها امکان استفاده از یکی از این وسایل را در مکان های مختلف و با مناطق مختلف فراهم می کند. بنابراین، این سیستم ها مفیدتر خواهند بود. امکان استفاده از آنها در اکثر ورودی های ساختمان وجود دارد.

خرید راهبند از قائم شهر

راهبند اتوماتیک میله ای

مانع اتوماتیک در داخل شهر و در ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی استفاده می شود.موانع میله دارای یک میله متحرک و سبک هستند که با کمک یک سیستم محرک هیدرولیک یا الکترومکانیکی حرکت می کند.کنترل حرکت سیستم محرکه نیز از طریق مدار فرمان الکتریکی انجام می شود. همچنین برای کاهش اثر روی موتور در هنگام حرکت میله و افزایش سرعت از فنر برای جابجایی وزن میله استفاده می شود.

قسمت های اصلی سد اتوماتیک در شکل زیر نشان داده و معرفی شده است سیستم محرک میله اتوماتیک را می توان به دو دسته الکترومکانیکی و هیدرولیک تقسیم کرد. سدهای میله ای هیدرولیک و الکترومکانیکی،از نظر طول میله، شکنندگی و سرعت حرکت میله دارای ویژگی های متفاوتی هستند. بنابراین هنگام انتخاب بانداژ مناسب، حتما باید نوع کاربرد و میزان تردی را در نظر بگیرید و برای انتخاب محصول با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. نصب موانع تنها یک عامل بازدارنده و هشدار دهنده برای رانندگی وسایل نقلیه است. به عبارت دیگر این موانع در برابر ضربه خودرو مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهند و در صورتی که هدف از نصب راهبند جلوگیری از عبور خودرو باشد.

راه بند ستونی بولارد

این نوع مانع شامل یک سیلندر فلزی است که با کمک یک سیستم محرک مکانیکی یا هیدرولیک به بال و پایین حرکت می کند. فونداسیون مانع ستون در زمین قرار می گیرد و هنگامی که راه برای عبور باز است، استوانه متحرک به طور کامل در داخل فونداسیون و در زمین قرار می گیرد. برای بستن لاین، ستون به سمت بالا حرکت می کند و به عنوان یک مانع در مقابل خودروها قرار می گیرد.

به دلیل شکنندگی کم و استهلاک زیاد، بولاردهای دارای سیستم محرک مکانیکی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و به جای آن بولاردهای دارای سیستم محرک هیدرولیک تعویض می شوند. مانع ستون هیدرولیک کنترل ترافیک بالاتری را در عین داشتن هزینه تعمیر و نگهداری کمتر فراهم می کند. سدهای ستونی در برابر ضربات مقاومت می کنند به گونه ای که در مدل های معمولی می توانند خودروها را با سرعت 50 تا 60 کیلومتر در ساعت حرکت دهند و در مدل های تقویت شده (سدهای ضد تروریستی) می توانند از خودروهای سنگین عبور کنند.

این کار را با وزن 6 تا 7 تن با سرعت 60 تا 80 کیلومتر در ساعت انجام دهید. تفاوت اصلی بولاردهای معمولی و تقویت شده (ضد تروریستی) در ضخامت سیلندر متحرک و نوع آلیاژ استفاده شده در ساخت آن است. به دلیل توانایی بولارد در جلوگیری از خودروها، عموماً در مکان هایی با ضریب امنیتی بالا مانند سفارتخانه ها، مراکز مهم دولتی و خصوصی استفاده می شود.

راهبند اتوماتیک میله ای

راهبند سطحی

یک سد سطحی شامل یک صفحه فولادی ضخیم است که در زمین قرار می گیرد. شما زمانی که گذرگاه را مسدود می کنید، باید گفت که یک سیستم  هیدرولیک یا الکترومکانیکی صفحه را به سمت بالا حرکت می دهد به دلیل اینکه مسیر عبور وسایل نقلیه را مسدود کند و کل مسیر را ببندد. این نوع مانع به دلیل ضخامت بالای صفحه متحرک، نیروهای ناشی از ضربات شدید را به خوبی تحمل می کند. بنابراین می توان از آن در مراکز حساس نظامی و سیاسی به منظور جلوگیری از عملیات خرابکارانه و تروریستی استفاده کرد.

مسدود کننده جریان سطحی رآهبند از سیستم هیدرولیک قدرتمند و سیستم کنترل کامپیوتری و بدنه ای مستحکم از ورق های فولادی ساخته شده است. مانع بالای سد مسدود کننده در زمین مدفون شده و در دسته موانع کف و راهبندهای دفنی قرار میگیرند. به دلیل اینکه مسدود کننده فوق در فونداسیون کمتر از 50 سانتی متر مدفون می شود، به آن مسدود کننده سطحی می گویند.مسدود کننده های جریان سطحی 3 تا 6 متر طول و 120 سانتی هستند.

راهبند سطحی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.