راهبند پارکینگ اصفهان

راهبند پارکینگ اصفهان

زمانی که اسمی از راهبند می شنویم، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد این است که راهبندها برای نگهبانی و امنیت استفاده می شوند.خرید راهبند از اصفهان و انواع راهبند ها امروزه در تمام مسیر هایی که امنیت برایشان مهم است، استفاده می شود.راهبند ها مانع هایی هستند که در خیابان ها و جاده ها برای کنترل ترافیک و تردد خودرو و همچنین جلوگیری از سرقت‌ها و امورات عمرانی شهری استفاده می شود.راهبند ها از نظر سیستم کارایی شان و محرک شان به دو نوع الکترو مکانیکی و الکترو هیدرولیک دسته بندی می شوند.

راهبندها در ورودی کارخانه‌ها، اداره جات ها، مراکز خرید،  هتل ها و بیمارستان‌ها و پارکینگ ها استفاده می شوند و باعث مسدود شدن مسیر ورودی و کنترل عبور و مرور خودرو ها و ماشین ها می شود.از راهبندها با بازوی بلند، در ورودی پارکینگ ها و بیمارستان ها و ساختمان‌هایی که دارای تردد بالا هستند استفاده می شود و برای کنترل خودروها از آنها استفاده می شود.

انواع راهبند در اصفهان

امروز از راهبند پارکینگ اصفهان در محل های زیاد و پرکاربردی استفاده می‌کنند،  راهبندها در بیشتر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند ، امروز در اصفهان نیز از راهبند ها استفاده می کنند ، استفاده از راهبند دارای مزایای بسیاری می باشد،از انواع راهبند اصفهان می توان راهبند بازویی اتوماتیک، راهبند زنجیری، بولارد اتوماتیک و …نام برد.

مزایا و معایب راهبند ها

از راهبندها،  به طور ویژه‌ای، برای محافظت از ساختمان‌ها و اماکن ای که کنترل تردد بسیار حائز امنیت است استفاده می کند، در این روزها امکان اتصال راهبندها به دوربین های مداربسته و دوربین های پلاک خوان هم وجود دارد،  این دوربین‌های مداربسته  به صورت کامل به ثبت و ضبط و فیلمبرداری پلاک های خودرو ها می پردازند و امکان اجازه تردد،  دستور فرمان باز و بسته شدن را به سیستم ها می دهد و به صورت بیومتری کنترل می‌شوند و همچنین امکان گزارش تردد هم از طریق نرم‌افزارهایی وجود خواهد داشت.

این دوربین‌ها تصویری از صورت راننده و سرنشین هایی که در داخل خودرو هستند به طور دقیق ثبت و ضبط می‌کند، بنابراین در صورت وجود هر مشکلی می توان از آنها استفاده کرد و کارهای لازم برای پیگیری را انجام داد.استفاده از این راه بندها در کنترل ترافیک در هر محدوده بسیار موثر هستند ، در محیط‌های شلوغ نظم و انضباط ایجاد می‌کند،  از ترافیک  در مکان های مختلف جلوگیری می کنند و حتی از بروز دزدی و سرقت ها و تجاوز ها به حریم های شخصی هم محافظت می کند و باعث بالا رفتن آرامش و آسایش ساکنان هر مجتمع و یا کارکنان  و پرسنل هر اداره و سازمان می شوند.

 مزایای استفاده از راهبند پارکینگ اصفهان

١_باعث افزایش امنیت محل مورد نظر میشوند.

٢_توانایی کنترل ترافیک در سطح شهر را دارند، استفاده از راهبندها بهترین روش برای کنترل ترافیک در ورودی ها و خروجی ها می باشد،  زمانی که شما از راه بند استفاده می کنید، فضا محدود تر می‌شود و تردد و عبور مرور خودرو و عابر هم همه با کنترل انجام می‌شود و همین امر باعث می‌شود که از ترافیک جلوگیری شود.

٣_در کنترل هزینه ها هم صرفه جویی می شود زمانی که از راهبند استفاده می کنیم هزینه یکبار پرداخت میشود و چون دیگر از نگهبان نیز استفاده نمی کنیم،  باعث کاهش هزینه منابع انسانی هم خواهد شد.

۴_از محلی که خودروها در آن جا پارک می شوند هم می توانید درآمد ایجاد کنید، هر چقدر میزان رفت و آمد در محیط بیشتر باشد درآمد نیز بیش تر می شود.

5 _  شما با استفاده از راهبند پارکینگ اصفهان می توانید حریم خصوصی ایجاد کنید این راهبند ها حریم خصوصی شما را بالاتر میبرند و از هرگونه سرقت هم جلوگیری می کند و اگر مکان مورد نظر تجاری باشد امنیت مکان تجاری شما در حد زیادی تامین می شود  و اگر مسکونی باشد از حریم خصوصی ساکنین محافظت می شود.

6_طول عمر بالایی دارند و‌ دوام زیادی دارند و در برابر آسیب های محیطی مقاومت زیادی را تحمل می کنند و خیلی کم پیش می آید که نیاز به تعمیر پیدا کنند و در مقابل آب و بارندگی و طوفان مقاومت زیادی دارند.

راهبند پارکینگ اصفهان

خرید راهبند پارکینگ اصفهان

در حال حاضر راهبند پارکینگ اصفهان از دستگاه های پرکاربرد در بحث امنیت و حفاظت هستند که همین امر باعث می شود که علاوه بر شرکت‌های خارجی ، شرکت‌های ایرانی هم درصد تولید راهبند می باشند.که همه ی این شرکت های ایرانی و خارجی به سبب رقابت روز به روز تولیدات بهتری را ارائه می دهند.

برای خرید راهبند پارکینگ اصفهان باید به چه نکاتی توجه کرد به عنوان مثال  تردد در آن مکان به چه میزان است و آیا امنیت در این مکان به چه صورت است  جنس قطعات کاربردی در این محصول به چه صورت است و آیا در مقابل عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد یا خیر، که به صورت قطع همه این ها در قیمت راهبند تاثیر مستقیم خواهند داشت.

طرح راهبند به عنوان یک محصول کاربردی دارای ارزش قیمتی خاصی می باشد که با در نظر گرفتن ارزش فنی آن کالا در کنار ارزش ریالی آن می توان از آنها استفاده کنیم.از آنجا که راهبند پارکینگ اصفهان دارای مکانیزم الکتروهیدرولیک و الکترومکانیکی هستند همین ها بر روی قیمت آنها تاثیر بسزایی دارد اگر راهبند شما تکنولوژی خاصی نداشته باشد ارزان تر است و هرچه میزان تکنولوژی‌های آن بیشتر باشد و برند بهتری داشته باشد و از جنس مرغوب تری برخوردار باشد  پس قیمت آن ۱۰۰ درصد بیشتر خواهد شد.

یکی از عواملی که بر روی قیمت راهبند تاثیر مستقیم دارد نوع جنس بوم راهبند میباشد.راهبند ها هم مانند دیگر محصولات شامل فلزات و قطعات پلاستیکی و الکترونیکی و برد هایی هستند که همه در قیمت راهبند تاثیر مستقیم دارد.اگر قسمت های استفاده شده در راهبندها وارداتی باشند قیمت بالایی را شامل می شوند و اما اگر از راهبندهای  ایرانی استفاده کنیم مسلما قیمت پایین تری دارند.برای خرید راهبند پارکینگ اصفهان با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.