راهنمای خرید راهبند پارکینگ

راهنمای خرید راهبند پارکینگ

اگر در تلاش برای خرید راهبند هستید این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی  مورد نیاز خودتان را براساس نیاز و کاربردی که دارد شناسایی و انتخاب کنید.در انواع راهبند ها عملکرد، شکل، محل استفاده و کاربرد در محل مراحلی است که باید طی کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

راهنمای خرید راهبند پارکینگ

نکات مهم در خرید راهبند

به صورت کلی اگر بخواهیم توضیح دهیم امروزه انواع زیادی در انواع مختلفی تولید می شوند و وارد بازار می شوند که ممکن است بعضی از انواع انها از لحاظ فنی، تکنولوژی و کیفیت ساده به نظر بیایند اما به دلیل ظاهر زیبا طرفداران بیشتری دارند نسبت به مدلهایی که علاوه بر قدمت طولانی که دارند خدمات پشتیبانی خوبی را هم ارائه می دهند.به همین سبب به شما توصیه می کنیم که  در زمان خرید تنها جنبه ظاهری را ملاک قرار ندهید سعی کنید از برند های شناخته شده را تهیه نمایید تا مشکلات کم تری را در انتظار داشته باشید.

مسئله مهم  دیگر وجود لوازم جانبی همراه  است که باید به آن هم توجه ویژه ای داشت. برای مثال می‌توان به چشمی ایمنی کلید دستی و  تعداد ریموت اشاره کرد و همانطور که قبلا اشاره کردیم توجه به محیط بسیار مهم است برای مثال اگر  محل مورد نظر شما نور کافی ندارند و احتمال برخورد خودرو وجود دارد. توصیه ما این است که از مدلهایی  با بوم های ال ای دی استفاده کنید.

با تغییر اطلاعات نصب شده می‌توانیم، بر روی راهبند ها نوارهای ال ای دی نصب نمایید از مواردی که در این مورد باید به آن اهمیت داده شود می توان به طول درب ورود و خروج هم اشاره کرد به طوری که برای هر دری متناسب با طول آن باید مناسب با اندازه آن انتخاب شود.برای مثال برای درب هایی با طول کم و طول کوتاه و برای درب هایی با طول بلند  با بوم بلند تر انتخاب می‌شود.

نکات مهم در خرید راهبند

امکانات و قابلیت های راهبند اتوماتیک پارکینگ

اکثرا مجهز به  دوربین های پلاک خوان سیستم کنترل تردد و سیستم های دیگر هستند تا به صورت هوشمندانه عبور و مرور را کنترل کنند.با این کار حتی می‌توانید برای ساعتی در طول شبانه روز محدودیت تردد را به وجود آورید و با اضافه کردن ریموت های کنترل تردد به کاربر اجازه ورود و خروج را  واگذار کنید.قابلیت اضافه کردن چشمی برای جلوگیری از تصادف های احتمالی را دارند.

خرید مدل اتوماتیک به واسطه کارکرد متفاوت آن ها و قیمتشان کار پیچیده ای به نظر می آید .انواع ان را با توجه به عملکرد ساختار متفاوتی دارند برای مثال راهبند می تواند از یک زنجیر برای بستن مسیر مدل ستونی که در داخل زمین فرو می رود متفاوت باشد

پس در هنگام خرید  باید به نوع  و عملکرد آن توجه کنید و توجه کنید که محدوده استفاده  را مشخص کنید .

1) اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید  باید به آن توجه ویژه  شود تعداد تردد خودرو و عابر از این گیت می باشد به این علت که اگر در این قسمت انتخاب درستی نداشته باشید که مدلی را که انتخاب کرده اید علاوه بر اینکه مشکل شما را برطرف نمی کند بلکه  شما را دچار مشکل هم خواهد شد.

مثلا به طور معمول از مدل الکتروموتور درمحیط های دارای تردد های خیلی کم و از مدل هیدرولیک در محیط هایی با تردد های بالا استفاده می‌کنند. اما تعریف ما از تردددر این مقاله به این صورت است که اگر یک محیط در ساعات مشخص تردد زیادی دارد و در بقیه ساعت ها معمولی کار می کند و جز محیط هایی با  تردد های کم به حساب می آید.اگر محیطی به طور دائم تردد بسیار بالایی دارد در واقع ترددهایی که بیش از 24 بار در روز باز و بسته شود باید از مدل هیدرولیکی استفاده کرد.

2)نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در زمان خرید راهبند بدانید چه مدلی متناسب با پارکینگی است که  می خواهید برای آن راهبند تهیه کنید و همچنین از نظر بوم و اهرم نیز شخص کنید.

شما باید متناسب با فضایی که دارید نوع را هم مشخص کنید. برای اینکه یک بوم مناسب بر یک راهبند خوب و عالی، در نظر بگیرید باید حتما قبل از خرید به درب ورودی و سقف توجه داشته باشید تا بتوانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید.نکته ای که باید در استفاده از مدلهای اتوماتیک باشید که از راهبند متحرک استفاده کنید. مدل های مختلفی از راهبند های بازویی وجود دارد.

امکانات و قابلیت های راهبند اتوماتیک پارکینگ

 مدل های مختلف بازویی و راهنمای خرید راهبند پارکینگ

که قبل از خرید حتما در مورد با هر کدام تحقیق کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید .

اکثرا بدنه ای تشکیل شده از قطعات موتور و گیربکس مدار کنترل است که به صورت ثابت می باشد که شال بوم با اندازه های مختلف است که از یک سمت ثابت و از سمت دیگر متحرک می باشد به دلیل اینکه مسیر باز و بسته شود.مدلهای الکترومکانیکی قابلیت استفاده ۵۰۰ بار در روز را دارند  و جز محصولاتی که در محیط  با تردد کم به حساب می آیند باید در زمان خرید به این نکته توجه کنید که هر چقدر موتور  ها قوی تر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید به این علت که قیمت آن بالاتر می رود.

در این میان می‌توان به مدل دو بازویی هم اشاره کرد که برای پارکینگ های که عرض ورودی آن ها زیاد است و پرتردد هستند از این نوع  استفاده شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.