راهبند اهواز

راهبند اهواز

راهبند اهواز چگونه است؟به عنوان مانع برای خودروها و وسایل نقلیه حمل و نقل استفاده می شود و یکی از انواع محصولات در زمینه کنترل دروازه می باشد.  به هر وسیله ای گفته می شود که هدف آن کاهش سرعت خودروها باشد.آنها در مناطقی با تردد عابران پیاده قرار دارند. به خصوص که مناطق نزدیک به مدارس یا بیمارستان ها، کودکان و افراد مسن بخش بزرگی از ترافیک عابران پیاده را تشکیل می دهند.در نتیجه، می توانید انواع گوناگونی از آن را در اکثر مکان ها، از جمله پارکینگ ها،  راه آهن، ساختمان های بزرگ تجاری، مراکز خصوصی و سایت های ساخت و ساز می باشد.

رایج ترین مدل که برای خودروها استفاده می شود،  پارکینگی است. وسیله ای است که می تواند در مناطقی از اماکن سازمانی، پارکینگ ها یا املاک خصوصی قرار گیرد.این مانع از یک تیرک بلند چند متری تشکیل شده است که در ورودی پارکینگ قرار گرفته و مانعی برای عبور خودروها ایجاد می کند. وقتی به این نوع خطا رسیدند، باید کاملا متوقف شود و پس از تایید ورود توسط گارد یا سیستم خودکار تشخیص و تایید گذر، خودرو عبور می کند.

راهبند اهواز

انواع راهبند چیست؟

به دلیل ازدحام خودروها در شهرهای بزرگ دیگر، به ندرت می توان ساختمان های خصوصی و دولتی را دید که از این نوع استفاده نمی کنند. در واقع این نوع  امنیت و نظم در پارکینگ ها را تضمین می کند.در انواع مختلفی ساخته می شوند. کارکرد و نقش انها در تامین امنیت و نظر من مشخص می کند که برای هر کدام چه نوع جاده هایی باید خریداری شود؟ در مواردی که سیستم های امنیتی و پارکینگ در نظر گرفته می شود، می توان از انواع انها یا راهبند پارکینگ استفاده کرد.

این نوع  ارزان تر هستند و مراحل نصب ساده ای دارند. اما در مواردی که امنیت امن تری وجود دارد، باید از فناوری های پیچیده ای استفاده کرد که وسایل نقلیه غیرمجاز نتوانند از آن عبور کنند. این نوع سنگرها به دروازه های ضد تروریستی و دروازه های ضد انتحاری نیز معروف هستند.خودروهای غیرمجاز در برخورد با این نوع  به شدت آسیب می بینند و نمی توانند به جاده ادامه دهند.

تفاوت تکنولوژی در انواع راهبند اهواز

همچنین از نظر دوام و تکنولوژی مورد استفاده متفاوت هستند. به عنوان مثال، موانع هیدرولیک و موانع الکترومکانیکی دو نوع اصلی از راهبند پارکینگ هستند. مدل الکترومکانیکی دارای موتوری است که حرکت میله مانع را مدیریت می کند.در این نوع گیربکس، خروجی موتور به گیربکس منتقل می شود. گیربکس باید با توجه به قدرت و سرعت شفت تنظیم شود تا میله تا حداکثر حد بالا و پایین برود.

تفاوت تکنولوژی در انواع راهبند اهواز

بریکر هیدرولیک مدل قبلی دارای موتور الکتریکی است اما تجهیزات دیگری مانند پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر نیز دارد. در زمان استفاده از موانع هیدرولیک، ابتدا موتور روشن می شود. پس از روشن شدن، پمپ شروع به پمپاژ روغن موتور داخل محفظه به سمت سیلندر می کند. این روغن پرفشار از مخزن کشیده شده و به سیلندر پمپ می شود.در انتها با وارد شدن بیرون روغن به داخل سیلندر و تبدیل شدن به آن، پیستون به سمت بالا و پایین حرکت کرده و موقعیت میله توقف را تغییر می دهد.

شامل چه قسمت هایی است؟

-بدنه  یا پایه راهبند

بدنه یا پایه راهبند یک محفظه فلزی است که میله به آن وصل شده است. موتور محرک میله در هنگام حمل و نقل در این قسمت قرار می گیرد و معمولاً روی چیزی که روی زمین است نصب می شود

-میله متحرک یا بازو

میله یا بازوی متحرک راهبند به کمک انواع اتصالات به پایه متصل می شود و قابلیت حرکت را دارد. این تحرک به شکلی است که با پایه زاویه ایجاد می کند و به سمت بالا حرکت می کند.هنگامی که مسیر مسدود می شود، میله یا بازوی سنگر در ارتفاع مشخص و موازی با زمین قرار می گیرد. به این ترتیب امکان ورود خودروها به مکانی که مسدود شده است می شود و لازم است بازو به گونه ای حرکت کند که راه را برای خودرو بازمیکند نحوه کارراه بند به این صورت است که ابتدا راننده را جذب می کند و سپس او را از سرعت غیرمجاز برای آسیب رساندن به خودرو باز می دارد.

بریکر هیدرولیک
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.