راهبند پلاستیکی تاشو

فهرست مطالب

راهبند پلاستیکی تاشو

راهبند ها وسیله هایی جهت مسدود و محدود کردن مسیر تردد خودروها و عابرین هستند. این راهبند ها وسیله هایی کاربردی در مکان های شلوغ و پر تردد مانند پارکینگ فرودکاه ها و سازمان های تجاری و… هستند. برخی از راهبند ها مسیر را به صورت موقت مسدود می کنند و برخی دیگر به صورت دائم وظیفه خود را انجام می دهند.

همه چیز درباره راهبند اتوماتیک
با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.
برای مشاوره و خرید بالابر با ما تماس بگیرید.

راهبند پلاستیکی

برخی از راهبند ها براساس کاربرد و محلی که در آن قرار دارند دارای جنس های فلزی، پلاستیکی و بتنی هستند که شما براساس نیازتان از آن استفاده می کنید اگر به دنبال یک راهبند سبک، قابل حمل و موقت هستید راهبند های پلاستبکی را می توانید به عنوان بهترین انتخاب برگزینید.

ویژگی راهبند پلاستیکی تاشو

راهبند های پلاستیکی دارای ویژگی های متفاوتی هستند که هر کدام از این ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن این راهبند ها نسبت به سایر راهبند ها کرده است برخی از این راهبند ها عبارتند از:

  • قابل حمل بودن راهبند ها
  • قابلبت تا شدن به صورت آکاردوئی
  • وزن سبک محصول کمک به حمل آسان آن میکند
  • عمر طولانی نسبت به نمونه های فلزی
  • باز و بسته شدن در کسری از ثانیه
  • قابلیت اتصال چرخ
همه چیز درباره راهبند اتوماتیک
راهبند پلاستیکی تاشو

کاربرد راهبند پلاستیکی

راهبند های پلاستیکی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند طرفداران زیادی  را به خود جلب کرده اند که وجود این طرفداران باعث افزایش فروش روز محصولات می شود و همچنین می تواند افراد بیشتری را به خود جلب کنند این محصول پر کاربرد می شوند و می توانند در هر مکانی استفاده بهینه را ازاین راهبند ها داشته باشند.

راهبند های پلاستیکی به دلیل وزن کمی که دارند قابلیت استفاده در کارهای کوچک را هم دارا می باشندکه می تواند عاملی برای جلوگیری افراد به محل خطر، جلوگیری از حرکت ماشین ها در نواحی که کار انجام می شود و…اشاره کرد.

بعضی از مدل های این محصول دارای چرخ در قسمت نرده های خود هستند که کمک بزرگی به حمل آنها خواهد کرد و جابه جایی و استفاده از آنها را ساده تر می کند. از نوع از راهبند ها اکثرا  در فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، باشگاه‌ های ورزشی و …استفاده می کنند.

هنگام صحبت با کسانی که این محصول را تهیه کرده اند متوجه می شوید که واقعا از این خرید راضی هستندو به هیچ عنوان ناراحتی از محصول در بین آنها وجود ندارد این محصول کاربرد های زیادی دارد که با توجه به استفاده ساده آن می تواند جزو بهترین محولات به شمار رود که بساری از مسائال را در زندگی شما پوشش می دهد.

قیمت راهبند پلاستیکی

قیمت راهبند ها هم مانند تمام محصولات موجود در ایران با توجه به قیمت ارز بالا و پایین می شود و ما نمی توانیم که یک هزینه مطمئن را به شما ارائه دهیم . قیت این راهبند ها با توجه به شرکت تولیدی، کیفیت، نوع،مقاومت و تجهیزاتی که دارد متفاوت است و هزینه و قیمت مشخصی را شامل نمی شود و شما باید آن وسیله ای که مد نظر دارید را با توجه به شرایط و محیطی که قصد دارید از آن استفاده کنید انتخاب کنید .

البته در این هزینه سایت ها و پیج ها هم کوثر هستند به این صورت که بعضی سایت ها که به مانند واسطه عمل مسی کنند هزینه هایی را هم برای خود بر روی محصول اضافه می کنند که این خود باعث بهم ریختگی بازار می شود و شما یک محصول را با هزینه اضافی دریافت می کنید پس در هنگام خرید راهبند برای دریافت سعی کنید از سایت های برند استفاده کنید

شما میتوانید برای خرید این راهبند ها از سایت ها و دیگر فروشگاه ها و برند ها کمک و مشاوره بگیرید تا بتوانید یک محصول مناسب و معتبرخریداری کنید تا بتوانید شما هم از محصول خود راضی باشید و بتوانید کاربرد خوبی را از محصول داشته باشید.

راهبند بام بین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.