خرید راهبند از مشهد

خرید راهبند از مشهد

خرید راهبند از مشهد، امروزه تمام شهرها از راهبند استفاده می کنند و از ان ها به عنوان یک سد دفاعی بهره میگیرند.اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم از انها برای در اختیار گرفتن تردد وسایل نقلیه استفاده می کنیم، راهبندها برای کنترل تردد و  گرفتن عوارض در پارکینگ‌ها و اتوبان‌ها و بالا بردن امنیت تمام مکان های اداری و تجاری دولتی و نظامی و غیر استفاده می شوند.امروزه این سدهای دفاعی در مشهد دارای یک دوربین مداربسته می باشد که به صورت مداوم و همیشگی در حال ضبط کردن فیلم های تردد می باشد.

کارایی بسیار خوبی دارند و در حال حاضر اگر از نوع اتوماتیک نباشند، کمی قدیمی میباشد، نسل قدیم انها یک میله آهنی سنگین داشت که سر آن به وسیله یک پایه نگهدارنده نگهداری می‌شد و با یک قرقره جابجا میشد، برای این راهبند های قدیمی باید یک نفر استخدام میشد که این را باز و بسته می کرد، اما امروزه نسل جدید با دارای تکنولوژی بسیار بالایی هستند و با ریموت و کنترل فرمان باز و بسته می شوند.

خرید راهبند از مشهد

راهبند

بطور کلی  یک سد دفاعی است که از نظر امنیتی بسیار باارزش می باشد و‌ باید در جلوی درب ورودی قرار بگیرد و‌همین امر باعث می شود هر خودرو و یا هر فردی به راحتی و بدون اجازه تردد وارد مکان مورد نظر نشود،به طور کلی قبل از انتخاب باید به نکات زیر دقت کنیم، باید متراژ فضای مورد نظر را در نظر بگیریم که می‌خواهیم آن را محدود کنیم، تعداد رفت و آمد و میزان تردد در آن فضا را مشخص کنیم و میزان اهمیت امنیت در آن فضا را نیز مشخص کنیم.

از آن جا که وسیله‌ای است که با استفاده از آن می توان تمام ورود و خروج های وسیله نقلیه را کنترل کرد، مدلهای اتوماتیک بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های امروزی و عمومی دارند و می توان دستگاه های کنترل تردد نیز به آنها متصل شود، از لحاظ کاربرد و کار کردن به چند مدل دسته بندی می شوند که می‌توان پرکاربردترین آنها را مدل های بولارد و زنجیره ای دانست.

طراح بند یک میله در انتهای آن به وزنش متصل شده است به شکل افقی در جای خود را قرار می گیرد سیستم راهبندهای اتوماتیک اتوماتیک به گونه‌ای است که کنترل دقیق عبور و مرور خودروها را و محوطه های عمومی را دارند در پارکینگ های عمومی کنترل رفت و آمد اتومبیل ها و زمان ورود و خروج آنها و محاسبه هزینه ها نیز توسط راهبند انجام میشود.

قیمت راهبند مشهد

امنیت بسیار گزینه مناسبی برای هر سازمان و ارگان میباشد و بنا به نیاز آن از مدل های مختلف راهبند که شامل هیدرولیک و الکترومکانیک استفاده می کنند.انواع مدل های مختلف در فروشگاه ها با قیمت های متفاوت وجود دارند،  قیمت راهبند ها بر طبق میزان کارکرد شان تعریف می‌شوند،!مدل های هیدرولیکی نسبت به مدل‌های الکترومکانیکی قیمت بیشتری دارند و همچنین میزان تردد و نامحدود بودن آنها نیز در قیمت تاثیرگذار هستند،  کشورهای سازنده و برند آن نیز در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

امروزه در بازار بالاترین قیمت را کشور ایتالیا و کشور آلمان دارند.نوع قطعات و جنس بدنه هم در قیمت  تاثیر زیادی دارد.امروزه می توانید از راه بندهای ایرانی برای حمایت داخلی و تولید ملی استفاده کنید، چون که واقعاً راهبندهای ایرانی کیفیت خوبی دارند و با نمونه های خارجی تفاوت زیادی ندارند و حتی خرابی آنها هم کمتر از توصیه ما به شما این است که حتماً از تولیدات ایرانی هم استفاده کنید، چرا که از نظر عملکرد تفاوت زیادی با تولیدات خارجی ندارد.

شما میتواند نمونه های مختلف  را در وب سایت مشاهده کرد. بام بین با ارائه بهترین و با کیفیت ترین راهبندها در انواع مختلف اماده ارائه به شما مشتریان عزیز می باشد، شما قبل از انجام هر خریدی میتوانید از مشاوره مشاوران ما بهره بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

مزایای استفاده از راهبند

در انتخاب راهبندها که کاری بسیار حساس و با امنیت بالا است، باید نحوه عملکرد صحیح راه بند را در نظر بگیرید و بدانید که راهبندها چه مزایایی دارد و برای شما قرار است چه کاری را انجام دهد.

١- اولین کاربرد برای استفاده از راهبند پارکینگ کنترل تردد و رفت و آمدها میباشد،  به گونه ای که رفت و آمدها افراد و اتومبیل‌ها را به داخل پارکینگ کنترل می کند و فقط اتومبیل ها و افرادی را که اجازه دسترسی داشته باشند را اجازه ورود میدهد.

٢- استفاده از راه بند ها در پارکینگ ها باعث ایجاد امنیت بیشتر می‌شوند و باعث کنترل رفت و آمدها می‌شوند و کنترل رفت و آمد در واقع یعنی امنیت بیشتر و احتمال دزدی و هرگونه خرابکاری را در سازمانها به حداقل می‌رسد.

٣- استفاده از راه بندها باعث کاهش سرعت می شود که چون به افرادذو اتومبیل ها اجازه ی سریع رفت و امد را نمیدهد باهث ایجاد امنیت برای سازمان ها می شود و این امر باعث ارامش پرسنل و افراد ان محوطه می شود.

۴-  با استفاده از راه بندها می توان یک دوره کاری نامحدود برای کنترل رفت و امد ایجاد کرد و این برای ان قسمتی که از راهبند استفاده می کنند بسیار قابل توجه است.

۵-دارای برد دیجیتالی هوشمند هستند.

این هوشمند بودن راهبندها بسیار حائز اهمیت است و برای استفاده کنندگان بسیار مهم است.

۶-  قابلیت اتصال به تمام تجهیزات کنترل تردد حفاظتی دارند.

٧- دارای سرعت بالا در حرکت و واکنش ها در مقابل تمامی موانع و تصادفات دارند.

٨- استفاده از مدلهای امروزی که کنترل از راه دور دارند و این بسیار برای پرسنل امری مهم و حائز اهمیت می باشد.

انواع راهبند مشهد

١-مدل اتوماتیک میله ای بسیار پراستفاده در سطح شهرها و ورودی پارکینگ ها می باشد،  انها دارای یک میله متحرک هستند و وزن آنها بسیار سبک می باشد، که به کمک یک سیستم محرکه دارای هیدرولیک یا الکترومکانیکی ایجاد حرکت می‌کنندکنترل حرکتی محرک ها از طریق یک مدار فرمان انجام پذیر است،  به منظور کاهش استفاده از نیروهای انسانی به موتور در هنگام میله و افزایش سرعت حرکت آن از یک فنر برای متعادل سازی استفاده میشود.

اتوماتیک میله ای را می‌توان بر اساس سیستم محرک بودنشان به دو دسته مکانیکی و هیدرولیکی تقسیم بندی نمود و تفاوت آنها در ویژگی های آنها میباشد. راهبندهای میله‌ای اگر از آن مکانیکی باشد و حتی از نوع هیدرولیکی دارای ویژگی های متنوعی از نظر میزان طول و تردد و سرعت تحلیل حرکت میله هستند، بنابراین نوع کاربرد میزان تردد آنها را باید در نظر داشت.

٢- مدلهای ستونی شامل یک استوانه فلزی بلند می باشند که به کمک سیستم تحرک مکانیکی و هیدرولیکی به سمت بالا و پایین در حرکت هستند.

از ستونی ها در زمین قرار می‌گیرند و هنگامی که مسیر باز شود ستون ها از داخلشان در درون زمین قرار میگیرد،  برای بستن مسیر ستون ها به سمت بالا حرکت میکند و در مقابل خودروها ایجاد یک مانع می کنند به علت میزان تردد پایین، این سیستم،  امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع دیگری جایگزین راهبندها شده است،چون هزینه نگهداری و تعمیر بالایی دارند.

راهبند های ستونی دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه ها هستند و به طوری که قادر است خودروها را به طور کامل متوقف کند،  تفاوت اصلی،  ضخامت فولاد بولارد های معمولی و تقویت شده آنها نیز هستند، در ضخامت استوانه آنها و مقدار آلیاژی که در آنها به کار رفته است می باشد.

٣- راهبند های سطحی که شامل یک صفحه فولادی با ضخامت زیاد میباشد که درون یک فنداسیون قرار گرفته می‌شود، زمانی که مسیر عبور را محدود کنند،  یک سیستم محرکه هیدرولیکی و الکترو مکانیکی به سمت بالا حرکت داده میشود،  باعث سدی در مقابل وسایل نقلیه می شود و کل مسیر را مسدود می‌کند، با توجه به ضخامت آنها نیروهای ناشی برخوردهای شدید را به خوبی تحمل می‌کند، پس بنابراین در مراکزی که حساس و نظامی و سیاسی هستند می توان از آنها استفاده کرد.

کاربرد راهبندهای تشریفاتی

امروزه برای هدایت با احترام جمعیتی که در محیط های خاص قرار می گیرند،  مانند هتل ها رستوران ها و جاهای دیگر از این راهبند تشریفاتی استفاده می کند، مثلاً راهبند تشریفاتی که در هتل ها استفاده می شود برای جدا کردن مسیر عبور و مرور افراد و جدا کردن بخش های خصوصی میباشد.استفاده از راهبردهای تشریفاتی در موزه ها هم بسیار مرسوم است ، چون که یکی از مکان هایی هستند که به خود از راهبردهای تشریفاتی استفاده می شود.

انها می توانند از نزدیک شدن بیش از حد افراد به آثار تاریخی هم پیشگیری کنند، همچنین با استفاده از راهبندهای تشریفاتی بخش‌هایی از موزه ها و نمایشگاه ها که برای عموم بسته است را میتوان جدا سازی کرد، راهبندهای تشریفاتی می‌توانند جلوی جمعیت ورودی و خروجی را به درستی بگیرند.

راهبندهای تشریفاتی در نمایشگاه اتومبیل هم بسیار استفاده می شود،  چون بسیار پرکاربرد است، از آنجایی که نمایشگاه اتومبیل مکان هایی هستند که دارای شرایط زیبا سازی نیز می‌باشند، راهبندهای تشریفاتی سازی برای آنها میباشد و زیبای محیط آنها کمک می‌کند، از این ابزار می توان برای خوشامدگویی هم استفاده کرد،  راهبند های تشریفاتی از نزدیک شدن بیش از حد افراد و آسیب‌های احتمالی ماشین هایشان نیز جلوگیری می‌کند، همچنین علاوه بر مکان هایی که گفته شده  از راهبندهای تشریفاتی در تالار ها و رستوران ها نیز به وفور استفاده می شود.

خرید راهبند از مشهد به چه نحوی است؟

برقراری امنیت محیط یکی از اولویت‌های برای هر سازمان می باشد و با پیشرفت تکنولوژی بسیار راهبندها موفق عمل کرده‌اند،  قیمت راهبندها بر اساس میزان کارایی و عملکرد ای که دارند، قیمت‌گذاری می‌شود و قیمت راهبند های هیدرولیکی به نسبت انواع الکترونیکی هزینه بیشتری دارند و از نظر کشور سازنده آنها با هم متفاوت هستند، قیمت راهبند ها هم متفاوت میباشد،  فروش انها با داشتن خدمات پس از فروش نیز قیمت بالاتری دارند، شما می توانید به راحتی و با خیال راحت، از راهبندها استفاده کنید و از نظر کارشناسان فروش نیز استفاده کنید.

خرید برای هر سازمانی بسیار موثر است، امروزه سازمانی که از راهبندها استفاده نکند، امنیت پرسنل در خطر می باشد،  استفاده از انها،  یک امر اجتناب ناپذیر برای هر ارگان و هر سازمانی  می باشد.از مدلهایی که قیمت پایین و  ارزان دارند هم می توان در اماکنی که دارای تعداد رفت و امد پایین هستند، استفاده کرد.هرچه قیمت پایین تری داشته باشند، از کاررایی پایین تری نیز برخوردار هستند و دارای امکانات کمتری نیز هستند، استفاده از مدل بتا که از ارزانترین نوع میباشد، که در ایران برای اماکنی که میزان  تردد پایینی دارند و دارای امنیت پایین هستند،  استفاده می شود.

سیستم بکار رفته در راهبندهای قیمت پایین، الکترو مکانیک می باشد و‌در انواع مختلف در بازار موجود است.شرکت بام بین با ارائه بهترین و پیشرفته ترین دستکاه های به روز، اماده ی خدمت به شما عزیزان می باشد، شما میتوانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید و از مشاورین ما در خصوص خرید محصولات استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.