اجاره بالابر – بالابر ساختمان – اجاره ارزان بالابر در 1402

محصولات اجاره بالابر
تک ریل چرخ کارگاهی

بالابر تک ریل چرخ کارگاهی

بالابر دوریل چرخ خودرویی

بالابر دوریل چرخ خودرویی

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

فهرست مطالب

بامبین راه حل مناسبی رو برای کار در ارتفاع های بالا با تمرکز بر ایمنی و عملکرد عالی فراهم میکنه.

ما یه مجموعه خیلی کامل از انواع بالابر برای اجاره‌ رو در اختیار شما قرار میدیم که دارای انواع مختلف عملکرده،که این عملکردا با توجه به نوع بالابر و ارتفاع اون متفاوته.

زمانیکه شما یه بالابر رو از ما اجاره میکنین،ما به شما اطمینان میدیم که دارای بالاترین کیفیته و کاملا مناسب  نیازای شماست.

هنگامیکه با ما تماس می گیرین، با شما در مورد اهداف و نیازهاتون در کارتون صحبت میکنیم و به شما مشاوره و بهترین راه حل رو ارائه میدیم.لازمه بگیم که در مجموعه بام بین کلیه مشاوره ها رایگانه. بعد از مشاوره با کارشناسان ما،شما میدونید که چه دستگاهی برای انجام کارتون نیاز دارید.

اجاره بالابر

الزامات استفاده از ایمن از بالابر

اجاره بالابر ساختمانی

همانطور که گفته شد برای ساختمان سازی داشتن بالابر اهمیت زیادی دارد و کمک می کند تا تمامی کارهای در ارتفاع به بهترین نحو و ساده ترین حالت ممکن انجام شوند.مسلماً با توجه به قیمت بالابر خرید آن برای اینکار خیلی به صرفه نخواهد بود، پس اکثر کارفرماها ترجیح می دهند که بالابر را اجاره نمایند.

این کار علاوه‌بر این که سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود باعث شده تا جا به جایی مصالح ساختمانی باکیفیت بالا انجام شود.خوشبختانه بالابرها در انواع و ابعاد مختلفی ساخته شده اند که افراد می توانند در هنگام اجاره نیاز خود را در نظر گرفته و این دستگاه را اجاره کنند.

شرکت بامبین انواع بالابرهای مفصلی، بالابر ستونی، بالابر تک‌ ستون ریلی، بالابر آکاردئونی و دو ریل را جهت اجاره ارائه می نماید.بالابرهای اجاره ای شرکت ما به شکل روزانه، هفتگی، ماهیانه است و در خدمت مشتریان عزیز قرار می گیرد و شما مشتریان عزیز می توانید برای کار در ارتفاع از 6 متر تا 43 متر از انواع بالابرهای اجاره‌ای شرکت ما استفاده نمایید.نرخ اجاره بالابر بر اساس مدت زمان استفاده، موقعیت جغرافیایی، شرایط محیطی و نوع کاربرد متفاوت می باشد.

بالابر-نفربر ریلی
بالابر-نفربر02

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

برای مشاوره و اجاره بالابر با ما تماس بگیرید.

اجاره بالابر برای کار در ارتفاع

نکات مهم برای اجاره بالابر

نصب سیستم‌های حفاظتی، تجهيز روشنايي ،نصب دوربين هاي داخل تونل و چراغ‌های روشنایی برای معابر، نصب تابلوهای تبلیغاتی، تصویربرداری از مراسم ها و مناسبتها در ارتفاع، بازرسی کردن تجهیزات پالایشگاهی و کارخانه ها کار در ارتفاع محسوب می شود.

پروژه‌های مهم صنعت کشتیرانی در موارد مرتبط به بازرسی، تعمیرات، رنگ ها و سندبلاست، پروژه‌های مرتبط به نمای بیرونی ساختمان و اجرای نمای شیشه‌ای برای برج‌ها و ساختمان‌های داری ارتفاع، رنگ آمیزی ساختمان‌ها و سوله های صنعتی نیاز به بالابرهای با ارتفاع بالا دارد.

پروژه های تخلیه و بارگیری کانتینر ها روی تریلی،هرس درختان، بازرسی پل‌ها، تعمیرات دوره‌ای در هواپیما و دیگر پروژه‌های کار در ارتفاع با استفاده از بالابر‌های تخصصی که از بهترین و ایمن ترین برندهای بالابر موجود در کشور ایران می باشد انجام می گردد.

بالابرهای آکاردئونی بامبین شامل سبدهایی با قابلیت  توسعه و بزرگتر شدن را دارند و بطور همزمان چندین نفر بهمراه وسایل کار می توانند به محل کار در ارتفاع دسترسی داشته باشندو به نحو احسن کارخود را انجام دهند.

تجهیزات بالابر شرکت بامبین به شما دسترسی بیشتر و بالاتر در محیط‌ های کاری برای گذر از موانع را می دهد.

این بالابر ها به شما دسترسی به نقاط دارای ارتفاع بالاتر، امکان جابجا نمودن ظرفیت بار و نفر بیشتر و نگهداری راحت تر را می دهند.

پلتفرم های بزرگ و سبد که دارای چرخش بالابر هستند، امکان دسترسی به مکان هایی با دسترسی سخت را می دهد.

بالابرهای-صنعتی
بالابر جناقی 02

آموزش اختصاصی برای استفاده از بالابر اجاره‌ای

اجاره بالابر تنها تهیه بالابر و در اختیار قرار دادن آن به مشتری نمی باشد. بلکه کرایه بالابر و استفاده آن احتیاج به تخصص ، مهارت کافی و تجارب اجاره کننده و شرکت اجاره دهنده  را دارد. به همین جهت است که بامبین آموزش استفاده صحیح و اصولی از بالابر را با تاکید بر رعایت صحیح اصول ایمنی برای کاربر بالابر تدارک دیده  تا ریسک خطرات احتمالی را کم تر کند.

چرا بامبین را برای کرایه بالابر، توصیه می کنیم؟

اگر به دنبال اجاره بالابربرای انجام کار خود هستید،اجاره بالابر از شرکت بامبین بهترین راه حل ممکن است. اجاره بالابربرای انجام کار ها در ارتفاع که چندین روز و یا چندین هفته زمان میبرد، خیلی بهتر از خرید بالابر می باشد.چون خرید بالابر برای استفاده همیشگی از آن توصیه می شود.

ما مجموعه‌ بام بین ،از انواع بالابر نفر مانند بالابر های مفصلی، بالابر های تلسکوپی، بالابر های ستونی و دیگر انواع بالابر نفر را برای اجاره در اختیار شما می گذاریم و خرسندیم که آنها را به شما پیشنهاد میدهیم.

نکات مهم در اجاره بالابر ساختمانی

اجاره بالابرهای ساختمانی برای پروژه‌های ساخت و ساز یا تعمیرات مختلف ممکن است نیازمند دقت و مدیریت مناسب باشد. در زیر چند نکته مهم در اجاره بالابر ساختمانی ذکر شده است:

1.نوع بالابر:
– ابتدا نیاز است که نوع بالابر مورد نیاز برای پروژه خود را مشخص کنید. بالابرها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند، از جمله بالابرهای جناقی، بالابرهای ریلی، و بالابرهای هیدرولیک.

2. ظرفیت باری:
– مطمئن شوید که بالابر انتخابی توانایی تحمل وزن مواد و تجهیزات مورد نیاز برای پروژه شما را دارا باشد.

3. ارتفاع کاری:
– ارتفاع کاری مساله اصلی در اجاره بالابر است. اطمینان حاصل کنید که بالابر انتخابی به ارتفاع مورد نیاز شما برسد.

4. استانداردها و مقررات:
– مطمئن شوید که بالابر با استانداردها و مقررات ایمنی محلی و بین‌المللی سازگار است.

5. هزینه‌ها:
– هزینه‌های اجاره بالابر باید در بودجه پروژه شما لحاظ شود. همچنین، هزینه‌های احتمالی اضافی نظیر بیمه، نگهداری و تعمیرات نیز باید در نظر گرفته شود.

6. بیمه و مسئولیت:
– اطمینان حاصل کنید که شرکت اجاره‌دهنده بالابر بیمه مسئولیت عمومی دارد تا در صورت وقوع حوادث ناخواسته، شما از مسئولیت مالی مبرا باشید.

7. قرارداد اجاره:
– همه شرایط اجاره، شامل مدت زمان اجاره، هزینه‌ها، شرایط بیمه و سایر جزئیات باید در یک قرارداد رسمی مشخص شوند. قبل از امضای قرارداد، آن را به دقت مطالعه کنید.

8. تعمیرات و نگهداری:
– توافق کنید که چه کسی مسئول تعمیرات احتمالی بالابر خواهد بود، و چگونه مشکلات فنی در طول دوره اجاره حل خواهند شد.

9. آموزش ویژه:
– پرسنل شما باید آموزش‌های لازم برای استفاده ایمن از بالابر را دریافت کنند.

10. زمانبندی تحویل و بازگشت:
– تاریخ تحویل و بازگشت بالابر را با دقت تعیین کنید و مطمئن شوید که در زمان مورد نیاز برای پروژه شما در دسترس است.اطمینان از این موارد کمک می‌کند تا فرآیند اجاره بالابر به سرعت و بدون مشکلات انجام شود و ایمنی و کارایی در پروژه شما تضمین شود.

اگر برای پروژه تان نیاز به بالابر نفربر برای یک یا چند روز دارید، ما می توانیم که بالابر مناسب را به شما پیشنهاد دهیم و می توانید بالابر مورد نظر خود را برای مدت زمان طولانی تری اجاره کنید و در اختیار داشته باشید.ما می توانیم بالابر مورد نظر شما را در سایت محل کار شما تحویل دهیم تا شما از بابت حمل و نقل آن هیچ نگرانی نداشته باشید. زیرا هدف بامبین بالا بردن و ارتقای کارایی شما است.با توجه به مجموعه کامل از انواع بالابرها و نرخ‌های رقابتی و مناسب می توانید به لیست مشتریان گرانقدر ما ملحق شوید. افتخار ما ارائه خدمات اجاره انواع بالابر به شماست.

چه نوع بالابری برای کار شما مناسب است؟

به طور کلی استفاده از بالابر برای انجام کار درهر میزان ارتفاع می تواند عملکرد و راندمان کار را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.با توجه به نوع کاری که قرار است در ارتفاع انجام شود متناسب با کار مورد نظر شما وجود دارد.اما انتخاب درست بالابر مناسب کار شما می تواند کمی سخت تر از آنچه در ذهنتان است  باشد.

سوال اینجاست که ماهیت کار شما چیست؟ به چه میزان ارتفاعی برای دسترسی احتیاج دارید؟ بالابر می بایست چه میزان وزن را باید جابجا کند؟ محیط کار شما فضایی بسته می باشد و  یا اینکه در فضای آزاد است؟ همه این سوال‌ها می تواند در انتخاب بالابر مناسب شماموثر واقع شود.اگر احتیاج به پلتفرم کار در ارتفاع برای کار همزمان چندین نفری دارید،  نفر بالابر آکاردئونی بسیار مناسب شماست و چنان چه به دسترسی افقی در ارتفاع احتیاج است،  بالابر مفصلی همان موردی است که بدنبال آن می باشید.

اگر با کرایه بالابر آشنا هستید انتخاب بالابر مناسب معمولا راحت است.اما اگر برای اولین بار است که بالابر را اجاره می کنید و یا به شکل موردی بالابر را اجاره کرده‌اید، احتمال دارد برای انتخاب مناسب بالابر  برای انجام پروژه خود احتیاج به کمک داشته باشید.

  • الکتروهیدرولیک جناقی
  • الکتروهیدرولیک مفصلی
  • تک ریل چرخ کارگاهی
  • چهار ریل | چهار ستون
  • تک ریل چرخ خودرویی
انواع بالابر اینفوگرافیک

نحوه استفاده از بالابر

همانطوریکه در ابتدای مقاله توضیح داده شد،  بالابر یکی از تجهیزات بسیار مهم و کاربردی در ساخت و ساز است که نقش بسیار مهمی را دارد. در حقیقت آگاهی کافی نسبت به نحوه استفاده از این ابزار پس از اجاره بالابر اهمیت بسزایی دارد؛ چون که در صورت عدم استفاده صحیح و اصولی نه تنها دستگاه بالابر دچار آسیب می شود، بلکه مراحل کارهم با کیفیت و ایمنی لازم انجام نخواهد شد.
در حالت کلی اجزای اصلی بالابر شامل موارد زیر است:
باکت
ریل
پایه ها
جعبه بالابر
گیربکس
الکتروموتور
سیم بکسل
قرقره
باید بدانید که چگونگی  استفاده از بالابر از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و این کار بایستی حتما با ایمنی بالا انجام گردد.برای استفاده از این وسیله می بایست به صورت زیر عمل کرد:
1. در ابتدای کار باید همه بخش های بالابر را به پشت بام انتقال بدهید.
2. سپس پایه ها را به صورت برعکس در بیاورید و آن ها را در یک فاصله مناسب از یک دیگر بگذارید.
3. بعد قرار گرفتن پایه می بایست ریل ها را روی پایه ها به درستی جا بندازید.
4. در این مرحله شما می بایست بالابر را بچرخانید و آن را به شکل اولیه بازگردانی کنید.
به یاد داشته باشید که قسمت انتهایی ریل می بایست به طرف پشت بام قرار بگیرد. بعد از جا انداختن ریل ها روی پایه پیج‌ ها را به صورت صحیح ببندید و محکم نمایید.

الزامات استفاده ایمن از بالابر

  • می بایست در زمان استفاده از بالابر با توجه به کاتالوگ دستگاه و دستورالعمل‌های آن، ایمنی رعایت شود.
  • بالابر ها باید از قدرت و ایمنی کافی برای حمل اجسام بار برخوردار باشند.
  • میزان ظرفیت مجاز حمل بار توسط بالابر می بایست بر روی بالابر و یا به همراه کاتالوگ آن ارائه گردد.
  • هر قسمتی از بار و هر چیزی که به آن متصل باشد و یا برای حمل بار در بلند کردن از استفاده می شود می بایست دارای  قدرت و استحکام کافی  باشد.
تجهیزات بالابر افراد باید:

برای حفاظت  جان افراد در مقابل له شدن، گیر کردن و  یا سقوط، بایددارای حفاظ مناسب  باشند.

باید ابزار مناسب برای جلوگیری از افتادن بالابر را داشته باشند و درزمانی که فردی در دستگاه بالابر گیر کند، در معرض خطر قرار نگیرد و بتواند به راحتی خلاص شود.

میزان سرعت وزش باد، میزان شیب و دیگر عوامل محیطی می بایست در زمان استفاده از بالابر با توجه به کاتالوگ خود دستگاه و دستورالعمل‌های ایمنی رعایت شود.

وسایل  بالابر می بایست با امنیت بسیار زیاد و در جای دقیقی مستقر گردد تا میزان خطر برخورد و تصادف را کم تر کند و میزان خطر برخورد کسی با دستگاه و یا دکل بالابر نباشد.

عملیات بالابر بردن بالابر و کار با آن باید برنامه ریزی شده و با خیال راحت توسط افراد دارای صلاحیت و مجاز انجام شود؛ و بصورت مناسب نظارت شود.

تجهیزات بالابری پیش از آن که برای بار اول شروع به کار کند، می بایست توسط یک کارشناس مجرب به صورت کامل برای نقایص بررسی گردد.

پس از نصب، مونتاژ و قبل از قرار گرفتن در محل، در زمان های مناسب دستگاه مورد بازرسی قرار گرفته شود و  زمانبندی برای بازرسی دوره ای دستگاه بستگی به شرایط  و موقعیت نصب، مونتاژ و نوع کار آن دارد.

اگر دستگاه بالابر در شرایطی که موجب خسارت می گردد به یک وضعیت بحرانی برسد، تجهیزات بالابر می بایست  توسط یک کارشناس خبره در این حوزه کاملاً موردبررسی قرار گیرد و  کلیه تجهیزات تا زمانیکه نقایص آن توسط آزمون و خطا یا بازرسی اصلاح نشده نباید استفاده شود.

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

برای مشاوره و اجاره بالابر با ما تماس بگیرید.

شرکت بامبین با هدف پژوهشهای صنعتی در زمینه های مکانیک الکترونیک و رباتیک با اخذ پروانه از پارک علم و فناوری و معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری فعالیت خور را آغاز نموده است.

محصولاتی که تولید خود شرکت می‌باشند، قابلیت سفارشی سازی با توجه به نیاز شما را دارند. شرکت بامبین این آمادگی را دارد که در زمینه های بالابر، راهبند انواع خدمات و مشاوره را ارائه دهد.

لیست  قیمت بالابر برقی ساختمانی

اجاره بالابر در تهران

تهران یکی از شهرهای پرجمعیت کشور است که ساختمان سازی در آن بسیار انجام می شود. برای اجاره بالابر در تهران نیاز است حتما به نکات مهمی توجه داشته باشید.

انتخاب صحیح بالابر

یکی از نکات مهمی که برای اجاره بالابر دارای اهمیت زیادی است، انتخاب یک ماشین کارآمدمی باشد که بهترین عملکرد را به ما ارائه دهد. به صورتی که که شما باید بالابری را انتخاب نمایید که از نظر مدل با نیاز شما همخوانی داشته باشد. چرا که برای این کار لازم است هزینه زیادی را پرداخت کنید و چنانچه به کار شما نیاید، هزینه زیادی را به هدر داده اید.

حجم کار

مقدار بار هم از جمله مواردقابل توجهی است که باید به آن توجه ویژه ای کنید.قبل از اجاره نمودن باربر در نظر داشته باشید که چه مقدار بار‌ یا نفر را می خواهید با استفاده ماشین بالابر، حمل نمایید.

در نظر گرفتن ارتفاع برای اجاره بالابر

پیش از اجاره ماشین بالابر حتما میزان ارتفاع را در نظر بگیرید. این که می خواهید بار یا افراد را تا چه میزان ارتفاعی بالا کشید، مورد بسیار مهمی است.

بالابر آمفی تئاتری یا سالنی

اجاره بالابر در تبریز

شهر تبریز نیز یکی از شهرهای پر جمعیت کشور ما است که تقاضا برای اجاره و خرید بالابر در آن رو‌ به افزایش است. شما می توانید به منظور اجاره انواع ماشین های بالابر و در شهر تبریز به سایت بام بین مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.  شرکت بام بین آماده ارائه مشاوره در کلیه حوزه های بالابر بصورت رایگان است.

نکاتی برای اجاره بالابر

اجاره بالابر می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که توان خرید این دستگاه را نداشته و یا برای مدت زمان کوتاهی به این دستگاه کاربردی نیاز دارند همانطور که در این مطلب گفته شد.

بالابر در ساخت و ساز و همچنین زمینه های دیگر جزوه تجهیزات ضروری است به بیان دیگر شما برای سهولت جابجایی افراد و یا مصالح به چنین دستگاهی نیاز شدیدی خواهید داشت و چنانچه جهت خرید یا اجاره بالابر اقدام نکنید.

هیچ یک از کارها به درستی پیش نمی رود اما برای اجاره بالابر لازم است تا شما عزیزان را نسبت به یک سری از نکات مهمی و کلیدی نگاه کنیم در زمان اقدام به اجاره بتوانید انتخاب درستی داشته و متحمل دردسرهای اجاره دستگاه نشوید.

ماهیت اجاره بالابر

 از این جمله اقداماتی است که حتماً به تنظیم یک قرارداد، میان کسی که قرار است این دستگاه را اجاره دهد و کسی که قرار است دستگاه را برای مدت زمانی اجاره کند، نیاز می باشد.

امروزه اکثر مراکزی که فروش و اجاره بالابر را به مشتریان خود ارائه می دهند، ترجیح می دهند تا پیش از تحویل دستگاه به مشتری قراردادی را تنظیم کرده و بند های مهمی را در آن درج کنند.

این موضوع باعث شده تا در آخر هنگام تحویل بالابر مشکل پیش نیامده و همه امورات اصول پیش برود.اجاره بالابر می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که توان خرید این دستگاه را نداشته و یا برای مدت زمان کوتاهی به این دستگاه کاربردی نیاز دارند همانطور که در این مطلب گفته شد.

بالابر در ساخت و ساز و همچنین زمینه های دیگر جزء تجهیزات ضروری است به بیان دیگر شما برای سهولت جابجایی افراد و یا مصالح به چنین دستگاهی نیاز شدیدی خواهید داشت و چنانچه جهت خرید یا اجاره بالابر اقدام نکنید.هیچ یک از کارها به درستی پیش نمی رود اما برای اجاره بالابر لازم است تا شما عزیزان را نسبت به یک سری از نکات مهمی و کلیدی نگاه کنیم در زمان اقدام به اجاره بتوانید انتخاب درستی داشته و متحمل دردسرهای اجاره دستگاه نشوید.

 از این جمله اقداماتی است که حتماً به تنظیم یک قرارداد، میان کسی که قرار است این دستگاه را اجاره دهد و کسی که قرار است دستگاه را برای مدت زمانی اجاره کند، نیاز می باشد.

امروزه اکثر مراکزی که فروش و اجاره بالابر را به مشتریان خود ارائه می دهند، ترجیح می دهند تا پیش از تحویل دستگاه به مشتری قراردادی را تنظیم کرده و بند های مهمی را در آن درج کنند.این موضوع باعث شده تا در آخر هنگام تحویل بالابر مشکل پیش نیامده و همه امورات اصول پیش برود.

 در این نوع از قرارداد فرد حقیقی می تواند با پرداخت نمودن مبلغی به شکل ماهانه و یا به شکل یکجا بالابر را از مالک آن اجاره کند و طبق مدت زمانی که درج شده در قرارداد است از آن استفاده نماید.در قرارداد بالابر یک طرف مالک دستگاه و طرف دیگر فردی  است که می‌خواهد از این دستگاه استفاده کند.خرید بالابر  هزینه های زیادی را به همراه دارد و برای کسانی که به صورت مقطعی این ماشین را نیاز دارند، مناسب نیست.

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

برای مشاوره و اجاره بالابر با ما تماس بگیرید.

قرارداد اجاره بالابر از نظر قانونی 

بالابر

قرارداد اجاره بالابر یک سند حقوقی است که شرایط و جزئیات مربوط به اجاره بالابر برای یک پروژه را مشخص می‌کند. در ادامه، یک قالب ساده برای قرارداد اجاره بالابر آورده شده است. این مدل قالب تنها یک مثال است و بسته به شرایط خاص هر معامله، ممکن است نیاز به تغییرات داشته باشد. قبل از استفاده از هر قرارداد حقوقی، بهتر است که با یک وکیل مشاوره کنید.

در خصوص اجاره بالابر لازم است بگویم که در تنظیم قرارداد میان افراد حقیقی یا حقوقی بند های تنظیم می شود.در این قرارداد از تمامی قانون های مدنی پیروی می شود. هنگامی که شما قصد دارید جهت اجاره بالابر اقدام کنید، توجه داشته باشید که اجاره نامه از تمامی جوانب مطابق قوانین مدنی باشد.

در غیر این صورت ممکن است که با مشکلات متعددی روبرو شوید. در برخی موارد لازم است که جهت این کار با یک مشاور حقوقی مشورت کنید.

چرا که بابت اجاره این دستگاه قرار است که هزینه زیادی را پرداخت کانی بنابراین بهتر است که به صورت هوشمندانه عمل کنید.

ساختمان سازی را از کجا شروع کنیم؟

نکات مهم برای اجاره بالابر

از جمله نکاتی که شما باید زمان اجاره بالابر بهش توجه کنید و حتماً در عقد قرارداد به اون توجه کنید، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدت زمان اجاره

 این مورد از زمانی شروع میشه که بین طرفین تعیین شده. اگه استفاده از بالابر بیشتر از مدت زمان ذکر شده در قرارداد باشه، باید هزینه اون به صورت مجزا حساب بشه. لازم به ذکره که زمان تحویل بالابر و پایان مدت زمان استفاده از اون موردیه که  حتماً باید در قرارداد ذکر بشه.

  •  درستی اجاره نامه

 در خصوص اجاره ماشین های بالابر لازمه به این مورد توجه داشته باشین که ویژگیا و قابلیتای دستگاه باید به صورت دقیق در اجاره نامه ذکر بشه.همچنین این دستگاه باید تمامی استانداردای ایمنی رو داشته باشه و باعثبه خطر انداختن جان افراد نشه. چراکه بالابر ها در ارتفاع استفاده میشن و باید از سطح ایمنی بالایی برخوردار باشن.حتما باید از سلامت و ایمن بودن دستگاه قبل از تحویل گرفتن بالابر مطمئن شد و باید کلیه بخشای بالا و مورد بررسی قرار بگیره و از سلامتشون مطمئن شد. تا  در صورت بروز مشکل پس از پایان قرارداد، مستاجر مسئول باشه و خسارتای وارد شده رو پرداخت کنه.

اجاره بالابر نفربر

یکی از خدمات مرتبط با صنعت ساخت و ساز کرایه بالابر می باشد که به افراد اجازه می دهد بالابری که برای دسترسی به ارتفاعات بالا و ساختمان ها و سازه نیاز دارند را به صورت موقت اجاره نمایند.

بالابرهای نفربر یکی از تجهیزات و ابزارهای مهم در صنعت ساخت و ساز هستند. آنها به کارگران اجازه می دهند تا به ارتفاعات بالا دسترسی داشته باشند و کارهای خود را انجام دهند. اجاره بالابر نفربر به مشتریان این امکان را می دهد که برای مدت زمان محدودی بالابر مورد نیاز خود را بدون هزینه های خرید و نگهداری اجاره کنند.

بالابر برقی سه فاز

این خدمت برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک، تعمیر و نگهداری سازه ها، نصب تجهیزات و … استفاده می شود. اجاره بالابر نفربر در انواع و اندازه های مختلف در دسترس می باشد. که شامل بالابرهای کششی، بالابرهای هیدرولیکی و بالابرهای الکتریکی هم می شود. پیشرفتهای تکنولوژیکی در صنعت بالابر باعث شده تا بالابرها هوشمندتر و ایمن‌تر شوند.

برخی از بالابرها دارای سیستم‌های کنترل خودکار و حسگرهای ایمنی هستند. اجاره بالابر نفربر از لحاظ اقتصادی مزیت‌هایی دارد به طور مثال کارفرمایان نیازی به سرمایه‌گذاری بزرگ برای خرید و نگهداری بالابر ندارند و می توانند هزینه های آن را در مدت زمان مورد نیاز پروژه پرداخت کنند.

اجاره بالابر نفربر شامل خدمات نصب، تعمیر و نگهداری توسط شرکت اجاره دهنده است. که به کاربران کمک می کند تا از عملکرد بهینه و ایمن بالابر مطمئن باشند. قبل از اجاره بالابر نفربر، مشتریان باید نیازهای خود را ارزیابی کنند و از تجهیزات مورد نیاز، اندازه، باربری و ایمنی بالابر اطمینان پیدا کنند. همچنین قوانین و مقررات باید در نظر گرفته شوند. که شامل مجوزها، استانداردها و مقررات ایمنی است که برای استفاده از بالابرهای نفربر لازم است رعایت شوند.

اجاره بالابر نفربر امکان انعطاف‌پذیری بیشتری به کاربران می‌دهد. آنها می‌توانند بالابر مورد نیاز خود را با توجه به ارتفاع، باربری و دسترسی به منطقه مورد نظر انتخاب کنند. همچنین کاربران نگرانی های مربوط به نگهداری و تعمیر بالابرها را ندارند و این وظیفه به عهده شرکت اجاره دهنده است. مزیت دیگر کرایه بالابر نفربر، صرفه‌جویی در فضای ذخیره و پارک بالابر است. پس از اتمام کار، بالابر تحت عنوان اجاره شده برمی‌گردد و نیازی به فضای ذخیره طولانی مدت ندارد.

استفاده از بالابرهای نفربر اجازه می‌دهد تا کارها به سرعت و با کیفیت بیشتری انجام شود. همچنین می‌تواند در پروژه‌های موقتی و فصلی بسیار مفید باشد. در این حالت، اجاره بالابر به جای خرید آنها اقتصادی‌تر خواهد بود. در صنایع دیگر نیز میتوان از کرایه بالابر استفاده کرد، مثل نصب تجهیزات برقی، نصب سیستم‌های خنک‌کننده، تعمیرات ماشین‌آلات بزرگ و …

بندهای قرارداد اجاره بالابر

قرارداد اجاره بالابر یک سند حقوقی است که شرایط و جزئیات مربوط به اجاره بالابر برای یک پروژه را مشخص می‌کند. در ادامه، یک قالب ساده برای قرارداد اجاره بالابر آورده شده است. این مدل قالب تنها یک مثال است و بسته به شرایط خاص هر معامله، ممکن است نیاز به تغییرات داشته باشد. قبل از استفاده از هر قرارداد حقوقی، بهتر است که با یک وکیل مشاوره کنید.

 

**قرارداد اجاره بالابر**

تاریخ: [تاریخ]

طرف‌ها:

1. اجاره‌دهنده (صاحب بالابر):
– نام شرکت: [نام شرکت]
– آدرس: [آدرس]
– تلفن: [تلفن]
– نماینده قانونی: [نام نماینده]

2. اجاره‌گیرنده (اجاره کننده بالابر):
– نام شرکت یا فرد: [نام شرکت یا فرد]
– آدرس: [آدرس]
– تلفن: [تلفن]
– نماینده قانونی: [نام نماینده]

شرایط اجاره:

1. موضوع اجاره:
– موضوع این قرارداد اجاره بالابر به نام [نوع بالابر] با ظرفیت باری [ظرفیت باری] و ارتفاع کاری [ارتفاع کاری] متعلق به اجاره‌دهنده می‌باشد.

2. مدت اجاره:
– مدت اجاره تا تاریخ [تاریخ پایان] خواهد بود. تمدید مدت اجاره بر اساس توافق دو طرف ممکن است.

3. هزینه اجاره:
– هزینه اجاره برای هر دوره [دوره زمانی] به مبلغ [مبلغ] معین شده است. پرداخت هزینه‌ها تا پایان هر دوره اجاره الزامی است.

4. ودیعه:
– اجاره‌گیرنده ملزم به پرداخت ودیعه به مبلغ [مبلغ] به اجاره‌دهنده است. ودیعه به عنوان تضمین برای حفظ و بازگشت بالابر در وضعیت نرمال به اجاره‌دهنده برگردانده خواهد شد.

5. بیمه:
– اجاره‌گیرنده موظف است برای مدت اجاره بیمه مسئولیت عمومی برای بالابر به مبلغ کافی اخذ نماید.

6. تحویل و بازگشت:
– تحویل بالابر در تاریخ [تاریخ تحویل] صورت می‌پذیرد. بازگشت بالابر در تاریخ پایان مدت اجاره الزامی است.

شرایط خاص:

1. نگهداری و تعمیرات:
– اجاره‌گیرنده مسئول انجام نگهداری دوره‌ای و تعمیرات کوچک بالابر خواهد بود. تعمیرات بزرگ با هماهنگی با اجاره‌دهنده انجام خواهند شد.

2. استفاده صحیح:
– اجاره‌گیرنده موظف به استفاده صحیح و ایمن از بالابر است. هرگونه خسارت ناشی از سوء استفاده به عهده اجاره‌گیرنده خواهد بود.

3. تغییرات:
– هر تغییر در مشخصات اجاره (ارتفاع، ظرفیت، و غیره) باید با هماهنگی نویسنده این قرارداد صورت پذیرد و در صورت نیاز تغییراتی در هزینه اجاره اعمال خواهد شد.

توقیع طرف‌ها:

اجاره‌دهنده: ____________________________

نماینده قانونی اجاره‌دهنده: ____________________________

تاریخ: ____________________________

اجاره‌گیرنده: ____________________________

نماینده قانونی اجاره‌گیرنده: ____________________________

تاریخ: ____________________________

 

این قرارداد به‌عنوان یک راهنمای شروع می‌تواند استفاده شود. با توجه به خصوصیات و نیازهای مختلف پروژه، اطلاعات و شرایط مخصوص بیشتری به قرارداد اضافه گردد.

با بام بین هیچ محدودیتی ندارید.

برای مشاوره و اجاره بالابر با ما تماس بگیرید.

تک نفره 130 کیلوگرم و دو نفره 200 کیلوگرم

1- چرخ کوچک کارگاهی   2- بالابرهای بلند  با چرخ خودرویی

بله بالابرهای تک نفره رو تا ارتفاع دسترسی به 9 متر را با آسانسور معمولی میشه جابجا کرد

نه متاسفانه رو رمپ با شیب زیاد نمیشه کار کرد

بالابر ها دارای سنسور وزنی هستند و اگر بیش از ظرفیت نفر یا بار گذاری انجام شود کار نمی کنند

بالابر های سیار عموما تک فاز هستند

تمام بالابرها دارای کلید کنترل از راه دور هستند که تحویل مستاجر می گردد

بله ما به شهرستان هم ارسال داریم

تخلیه از پشت  وانت با سیستم خود دستگاه  به کمک یک نفر خیلی راحته

تک نفره حدود 280 کیلوگرم

با کمک چهار نفر چند تا پله رو میشه بالا برد

نه استفاده برای افراد دارای معلولیت ممکن نیست

نه استفاده برای افراد دارای معلولیت ممکن نیست

بله بالابر های پشت خودرویی تا دسترسی به 28 متر داریم.

نوشتن قرارداد و کارت شناسایی معتبر

عرض  سانتیمتر 65،طول 120 سانتیمتر،ارتفاع 195 سانتیمتر

 

بله همه بالابر ها چون برای نفر طراحی شدن همه ایمن هستند

تمام بالابرها تا حدودی در هنگام استفاده لرزش دارند ولی جای نگرانی نیست

در هنگام استفاده حتما باید پایه های جانبی نصب شود تا سطح مقطع بالابر افزایش یابد

بالابرهای بلند تک نفره دارای سیستم کاهش ارتفاع هستند

بالابر های تک ریل با وانت . بالابرهای بزرگ با خودرو بر

بستگی به محل متفاوته و بر اساس دوری یا نزدیکی فرق می کنه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.