بالابر خانگی

بالابر خانگی 

بدون نیاز به چاله آسانسور
بدون نیاز به موتور خانه
قابل نصب در فضای کم و محدود
سـرعت تـدریجی در شـروع حـرکت و هنـگام توقف کابیـن 
به پمپ دستی مجهز می باشد جهت انتقال کابین به نزدیک ترین طبقه در زمان قطع شدن برق و همچنین در مواقع ضروری
مجهز به سیستم نجات اضطراری
فقط در جهت بالا رفتن آسانسور و صرفه جویی در انرژی مصرف برق دارد
 در زمان قطع برق کابین به پایین می آید
نصب سـریع و آســان
بدون نیاز به برق سه فاز
ایــمن، زیبا، بـادوام

بالابر خانگی

مشخصات فنی 

حداکثر ارتفاع جابجایی تا 12 متر

سـامانه هیـدرولیکی شـامل جک و پاوریونیت

بـا اسـتفاده از شـیر هیـدرولیک ویژه

دارای سیسـتم ایـمنی ضد سـقوط (پاراشوت)

از سـنسور پـرده ای برای درب کابین استفاده می شود

بالابر خانگی
بالابر خانگی

بالابر چیست ؟

خیلی ساده اگر بگوییم بالابر چیست در واقع باید گفت که وسیله ای است که برای بالا بردن افراد و هم چنین بردن مواردی که مدنظر ماست به ارتفاع   استفاده می‌ شود. به این نکته توجه داشته باشید که  آسانسور و مواردی این شکلی با بالابر تفاوت دارند. بالابر‌ها هم دارای شکل و اندازه های گوناگونی و دارای مکانیزم  مختلفی هستند. مکانیزم بالابری روی عملکرد، شکل و اندازه و ظرفیت دستگاه تاثیر می‌ گذارد.

برای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال تولید کننده‌گاه داخلی را حمایت کنید.

ماشین های بالابر دارای انواع مختلفی بوده که از جمله آن ها می توان به مدل بالابر خانگی اشاره کرد. لازم به ذکر است که دستگاه از متدوال ترین ماشین های بالابر است که میزان تقاضا برای خرید یا اجاره آن به شدت رو به افزایش می باشد.نیاز به بالابر خانگی ممکن است به صورت موقت یا مداوم باشد. در هر صورت شما باید جهت اجاره این دستگاه به نکاتی توجه کنید. بنابراین در ادامه این مقاله از سایت بام بین با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات مفیدی را به شما ارائه دهیم.

شرکت بامبین با هدف پژوهشهای صنعتی در زمینه های مکانیک الکترونیک و رباتیک با اخذ پروانه از پارک علم و فناوری و معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری فعالیت خور را آغاز نموده است.محصولاتی که تولید خود شرکت می‌باشند ، قابلیت سفارشی سازی با توجه به نیاز شما وجود دارد. اگر در زمینه بالابر، راهبند نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید.

اجاره بالابر خانگی

ممکن است عده زیادی از شما اسم بالابرهای خانگی را شنیده و یا برخی مدل های آن را نیز از نزدیک مشاهده کرده باشید.همان طور که بهتر می دانید تعداد بسیاری از افراد زندگی آپارتمانی نشینی را انتخاب می کنند.این موضوع می تواند برای کسانی که دچار مشکلات جسمانی بوده و یا سالمند هستند، بسیار ناخوشایند باشد. از طرف دیگر نیز بنا به دلایل مختلفی برخی از آپارتمان فاقد آسانسور هستند.در اینجاست که اهمیت ماشین بالابر مدل خانگی برای ما مشخص می شود. 

زیرا این دستگاه می تواند به راحتی افراد در طبقات مختلف جا به کند. چنانچه شما به صورت دائم به این دستگاه نیاز دارید، ما خرید بالابر را به شما پیشنهاد کرده و در غیر این صورت بهتر است که جهت اجاره بالابر خانگی اقدام کنید.در این خصوص بایستی به شما بگوییم که این ماشین های بالابر خانگی نیز در مدل های متنوعی تولید می شوند که شما بایستی براساس نیاز خود یکی از مدل ها را در نظر گرفته و آن را اجاره کنید.از جمله بهترین مدل های این دستگاه کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  شیشه ای
  • پله رو
  •  بدون کابین
  •   بالابر خانگی شیشه 

 

اجاره بالابر در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور یکی از بزرگ ترین استان ها می باشد که خرید و اجاره بالابر خانگی در آن به وفور صورت می گیرد.در تهران مراکز متعددی برای خرید این دستگاه  وجود دارد که شما می‌ توانید بالابر مورد نظر خود را به شکل حضوری و غیر حضوری خریداری کرده یا اجاره کنید.مجموعه بام بین با داشتن چندین ساله سابقه در حوزه خرید، فروش، اجاره بالابر این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانند در شهر تهران و دیگر استان ها به راحتی جهت خرید بالابر خانگی، ساختمانی و…. اقدام کنند.

توجه کنید که برای خرید این دستگاه حتما از اعتبار مجموعه ای که به فروش بالابر می پردازد، اطمینان حاصل کنید.

اجاره بالابر در تبریز

شما می توانید با مراجعه به سایت بام بین، علاوه بر اجاره بالابر خانگی در تهران، جهت اجاره این دستگاه در تبریز نیز اقدام نمایید.لازم است بدانید که اجاره هر وسیله ای به خصوص دستگاه حساسی مثل بالابر، باید با دقت کافی انجام شود و حتما میان طرفین یک قرار داد تنظیم گردد.این قرارداد باید از تمامی جوانب مورد بررسی قرار بگیرد که از جمله آن ها می توان مسائل حقوقی اشاره کرد. در حقیقت از تاریخی که بالابر توسط شخصی اجاره می شود، تمام مسئولیت دستگاه به عهده او بوده و در صورت رسیدن هرگونه آسیبی به بالابر خانگی بایستی خسارات لازمه را پرداخت کند.

همچنین بالابر باید پیش از اجاره حتما مورد بررسی قرار بگیرد و از سالم بودن کامل آن اطمینان حاصل شود.بنابراین زمانی که قصد اجاره هر نوع بالابری را داشتید، حتما به چنین مواردی توجه ویژه ای داشته و سپس برای اجاره بالابر خانگی در تبریز، تهران و…. اقدام کنید. تا در زمانی که دستگاه را در اختیار دارید و یا می خواهید آن را تحویل بدهید، دچار مشکل نشوید.

 

سخن پایانی

ماشین های بالابر دارای انواع مختلفی بوده که از جمله متداول ترین آن ها می توان به مدل خانگی اشاره کرد. این وسیله برای آپارتمان هایی که به دلایل گوناگون آسانسور ندارند، بسیار کاربردی و حائز اهمیت می باشد. همان طور که گفته شد، شما می توانید برای استفاده موقت جهت اجاره این دستگاه اقدام کنید. اما در صورتی که احساس می کنید به آن نیاز زیادی دارید، خرید آن انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. شایان ذکر است که بالابر خانگی دارای انواع گوناگونی می باشد که از جمله آن ها می توان به شیشه ای، هیدرولیکی و… اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.