خرید راهبند از اردبیل

خرید راهبند از اردبیل

امروزه راهبند ، دارای یک دوربین مدار بسته میباشند که پیوسته و مرتبا در حال ثبت کردن و ضبط کردن فیلم و تصویر افرادی میباشد که در حال انتظار میباشند که راه برای ان ها باز شود.اولین مزیتی که نصب و وجود دوربین مدار بسته بر روی راهبند ها دارد این است که ثبت کردن پلاک تمامی خودروها امکان پذیر است و جدا از ان هم تصویر صورت راننده و سرنشینان ان خودروها هم به صورت واضح ضبط میشود که در زمان بوجود آمدن هر مشکلی از طریق همین تصاویر و فیلم ها، می توان سند و مدرکی معتبر را برای اثبات جرم ارائه کرد.

در راهبندهای قدیمی تر که برقی نبودند و به صورت دستی کار می کردند، با سختی های فراوانی برای بالا بردن و پائین آوردن آن انجام میشد، البته در ان زمان، ان مدل راهبند ها هم کارآیی بسیار خوبی داشتند، اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، اتوماتیک نبودن هر ابزار و تجهیزاتی کاملا غیر منطقی است.در نسل قدیم راهبند ها از یک لوله آهنی سنگین استفاده می شد که یک سمت آن به پایه نگهدارنده وصل می شد و با یک قرقره و یک دستگیره قابل جابجایی بود.برای بالا بردن و پایین اوردن راهبندهای قدیمی، همواره یک نفر باید به طور ثابت در کنار دستگیره راهبند میبود تا عمل به حرکت دادن آن انجام می شد.اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از نیروهای انسانی به شدت کاهش یافته است.

 

خرید راهبند از اردبیل

اهمیت راهبند اردبیل

استفاده از این وسیله از نظر امنیتی برای هر ورودی، بسیار مهم و از واجبات میباشد، چون اگر در جلوی درب ورودی نباشد، تردد به سادگی و بدون هیچ ممانعتی انجام میشود و‌ همگان می توانند به راحتی و بدون هیچ وحدودیتی وارد مکان خصوصی شما بشوند. وجود راهبند ها این امکان را فراهم میسازد که فرد خودرو موردنظر را وارسی کند و اگر تایید شده بود، اجازه تردد می دهد، اما اگر شخص و اتومبیل مشکوک باشد، اجازه ورود به او نمیدهد و از عبور ان ها جلوگیری میکند.اگر می خواهید از اهمیت استفاده از راهبندها بیش تر بدانید به شما پیشنهاد میکنیم که تا انتهای مقاله همراه ما باشید و‌ به شما قول میدهیم به پاسخ اکثر سوالات خود می رسید.

هم چنین شما میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید و باانواع راهبندها و عملکرد ان ها اشنا شوید.برای گرفتن مشاوره و اگاهی از عملکرد هر کدام از راهبندها با ما در تماس باشید که همواره بهترین خرید و انتخاب را انجام دهید.

انتخاب راهبند اردبیل

قبل از انتخاب راهبند، باید به چند نکته توجه کرد و قبل ازخرید، از ان ها اگاهی داشت:

  • متراژ فضای مورد نظر برای محدودسازی و ایجاد معبر
  • تعداد و میزان رفت و آمد در آن محیط مورد نظر که قرار است مسدود شود
  • میزان اهمیت آن محیط که قرار مسدود شود

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، می شود از انواع راهبند، که پر استفاده ترین نوع ان راهبند میله ای است، و همین طور راهبند ستونی یا بولارد که در موارد امنیتی و مکان های با محدودیت ارتفاع هستند استفاده میشود، هم چنین راهبند های زنجیری که برای پوشش دادن متراژهای بالا هستند و راهبند میله ای با بازویی تا شونده که برای برای مکان های دارای سقف و دارای محدودیت ارتفاع هستند و هم چنین راهبند دفنی که برای موارد امنیتی و نظامی و … میباشد، استفاده کرد.این راهبند ها هم به دو دسته ی الکتروهیدرولیکی برای میزان تردد بالا و الکترومکانیکی برای تردد نرمال تقسیم بندی می شوند که نحوه ی عملکرد ان ها متفاوت می باشد.

استفاده از سیستم هیدرولیک برای ساخت راهبند ها باعث تفاوت قابل محسوسی میشود.با استفاده از این نوع راهبندها، اصحطکاک قطعات از بین می رود و‌باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود و همین امر باعث میشود نیاز به سرویس های مجدد و پی در پی نداشته باشید.

کاربرد راهبند اردبیل

راهبندها وسیله هایی هستند که با مجهز شدن به آن ها، می توان کلیه تردد های وسایل نقلیه را کنترل و ضبط کرد.راهبند اتوماتیک دارای بیشترین میزان کاربرد برای پارکینگ های عمومی هستند و بهترین گزینه برای اماکن پرتردد هستند، و هم چنین قابلیت اتصال به دستگاه های کنترل تردد را نیز دارد.

همان طور که می دانید، راهبند از بابت کارکرد به چند دسته تقسیم بندی می شود که مدل بوم دار، پر کاربردترین آن ها می باشد و مدلهای بولارد و زنجیری هم به ترتیب در درجات بعدی پرکاربرد ترین هستند.همواره از راهبند پارکینگ در محیط هایی استفاده می کنند که برای کنترل تردد بالاتر و دقیق تر و ایجاد امنیت آن محیط، نیاز به نیروی غیر انسانی داشته باشیم، راهبند نقش بسیار مهمی در حفظ جان افراد پیاده هم دارد، برای مثال زمانی که ترمز اتومبیل کار نکند، که ممکن است، راهبند به مانند سدی از تردد آن اتومبیل امتناع می کند.

یک مسئله مهم دیگر در مورد راهبند برند آن میباشد که همواره سعی کنید که برای حمایت کردن تولیدات داخلی و تولیدات ملی از نوع ایرانی ان خرداری بکنید، چون از لحاظ کیفیت و کارایی بین راهبندهای ایرانی و راهبندهای خارجی تفاوت زیادی نیست، حتی بعضی از نمونه های ایرانی کارکرد بهتری هم دارند.

شما میتوانید برای مشاهده انواع نمونه های راهبند به سایت ما مراجعه کنید.برای خرید و نصب راهبند ها با شماره های ما در تماس باشید، کارشناسان ما اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند تا شما بتوانید با داشتن اگاهی در مورد محصولات و‌ نحوه کارکردشان بهترین خرید را با بالاترین عملکرد داشته باشید.کارشناسان بام بین با داشتن مهارت کافی در این امر در خدمت شما میباشند.

 

کاربرد راهبند اردبیل

نصب راهبند اردبیل

از راهبند برای بالا بردن امنیت استفاده می کنند و از بهترین گزینه ها میباشد.با توجه به نیاز محل مورد نظر، می توان از مدلهای هیدرولیک و الکترو مکانیک و پر تردد و کم تردد استفاده شود.قیمت راهبند ها هم بر طبق نوع عملکرد ان ها و میزان کارکرد ان ها میباشد.در راهبندها قیمت نوع هیدرولیکی ان نسبت به مدل های الکترومکانیک به مراتب بیشتر میباشد.همچنین میزان تردد نا محدود هم بر قیمت راهبند پارکینگ تاثیر می گذارد.

نکته قابل توجه دیگر، برند راهبند و کشور سازنده ان نیز میباشد.به طور واضح، راهبندهای برند های ایتالیایی و المانی بیش تر است.در واقع، راهبندها بطور كلي به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • مدل اهرمی مکانیکی که به نسبت برند و مارک راهبند ها از 100 بار شروع تا 600 بار در طول روز میباشد.
  • مدل اهرمی هیدرولیکی که برای تعداد تردد بسیار زیاد و تردد نامحدود میباشند.
  • مدل ستونی که برای مکان هایی که دارای فوق امنیت هستند و از لحاظ امنیتی فوق خاص هستند.
  • مدل دفنی که برای مکان هایی که دارای فوق امنیت بالا هستند و مکان مورد نظر فوق خاص باشد.
  • مدل پارکینگ بند که قفل پارک برای خودروها میباشد.
  • مدل زنجیری که برای تردد های بالا میباشد و برای مکانهای خاص میباشد.

مزیت های خرید راهبند از اردبیل

در این مقاله همراه ما باشید تا به هشت مورد از مزیت های استفاده از راهبند اردبیل اشاره کنیم و ان ها را باهم بررسی کنیم.

بالابردن امنیت که یکی از بزرگترین مزیت های راهبند میباشد و شاید دلیل عمده استفاده از ان ها باشد:

از ان جا که واژه امنیت برای همه امری بسیار مهم به حساب می آید، با نصب راهبند به راحتی می توان اعتبار سنجی کرد و‌ از تردد وسایل نقلیه به مکان خود مطمن شد و اگر تایید شد اجازه ورود و تردد داد.با استفاده از راهبند و تمام مدل های کنترل تردد، میتوان به راحتی جزئیات مشخصات خودرو که در مکان مورد نظر تردد میکنند را بفهمید و ان ها را به راحتی سیو کنید.با استفاده از راهبند، میتوان کنترل جریان ترافیک را داشت:

  • استفاده از راهبندهای پارکینگی بهترین گزینه در کنترل کردن ترافیک در ورودی ها و خروجی ها میباشد.
  • برای محدوده هایی که فضای پارک ان ها محدود است و تردد وسایل نقلیه در آن ها بالا است بسیار به جا می باشند.
  • حتی از طریق راهبندها می شود تعداد وسایل نقلیه موجود در محوطه را کنترل کرد و در صورت پر بودن محوطه مورد نظر، از ورود تعداد بیشتر وسایل نقلیه به داخل جلوگیری کرد.
  • با استفاده از راه بندها در میزان هزینه هایی که برای به دست اوردن امنیت پرداخت میکنید صرفه جویی می شود.
  • وقتی که برای بار اول راهبند را نصب کردید، هزینه ای ان را یکباره پرداخت می کنید و پس از نصب آن دیگر هزینه ای که برای نگهداری و ماندگاری آن پرداخت میکنید بسیار ناچیز خواهد بود.
  • نکته مهم دیگر این است که با نصب راهبند نیازی به نگهبان نخواهید داشت و از این بابت هزینه هایی که برای امنیت پرداخت میکنید، کاهش می یابد.

از محل قرارگیری خودرو ها در پارکینگ ها می توانید کسب درآمد داشته باشید:

اگر پارکینگی دارید، به راحتی میتوانید از طریق یک راهبند با سیستم کنترل تردد خودروی اعتباری کسب درآمد کنید.در هنگام ورود یک وسیله نقلیه و خودرو، از آن خودرو میخواهید که کارت تهیه کنند و تا موقعی که هزینه پارکینگ خودرو خود را پرداخت نکرده باشند، از راهبند پارکینگ اجازه عبور نخواهند داشت و حتی نمی توانند خارج‌شوند.امروز از این سیستم به عنوان یک ابزار کار امد برای کنترل تردد خودروها در محیط های عمومی استفاده میکنند که به آن پارکینگ هوشمند نیز می گویند.مزیت استفاده از راهبند ها این است که اگر پارکینگ ساختمان شما در محل پر رفت و آمدی باشد، از طریق ان می توانید کسب درآمد کنید.

حریم خصوصی برای خود ایجاد می کنید:

با استفاده از یک راهبند شما میتواند حریم خصوصی خود را افزایش بدهید.

اگر ملک شما تجاری باشد، از طریق راهبند ها می توانید از آن حفاظت کنید و از هرگونه سرقت پیشگیری کنید. اگر ملک شما مسکونی هم باشد، با استفاده از راهبندها می توانید از حریم خصوصی ساکنان ان مجتمع حفاظت کنید.

استفاده بهینه از فضا داشته باشید:

راهبندها دارای میزان استفاده کمتری از فضا در میان ابزارهای کنترل تردد هستند.

معمولا بقیه گیت ها به فضای بزرگ برای نصب نیاز دارند. اما راهبند ها فقط به یک فضای عمودی در جهت بالا و پایین آمدن نیاز دارند.

ماندگاری بالا راهبندها:

به طور کلی راهبندها دوام بسیار زیادی دارند. در برابر هر گونه فرسایش بسیار مقاوم میباشند و نیاز کمتری به تعمیرات پیدا می کنند.

راهبند دارای چندین قسمت متحرک میباشند که آنها را به یک سد امنیتی محکم و ایمن تبدیل کرده است. در ضمن نصب و نگهداری بسیار آسانی دارند.

در زمان قطع شدن برق، خروج راحتی دارند:

هنگامی که برق قطع میشود، می توان از راهبند های پارکینگ به حالت دستی هم استفاده کرد و آن ها را به حالت باز تغییر کرد، این باعث اجازه تردد به صورت ایمن و سریع را میدهد.

نتیجه خرید راهبند از اردبیل

نتیجه

در اخر از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید، امیدواریم با نوشتن این مقاله به تمام سوالات شما در مورد راهبند ها و عملکردشان پاسخ خوبی داده باشیم.استفاده از راهبندها و مزایای استفاده از ان بسیار واضح میباشد و امروزه راهبندها از بهترین تجهیزات برای سد معبر کردن و جلوگیری از هر گونه تردد غیر مجاز می باشند.قبل از اقدام به خرید راهبند، حتما از متخصصان این حوزه مشاوره بگیرید.شما می توانید برای دیدن انواع محصولات راه بند و نوع عملکرد و میزان کارراییشان و مشاهده ی قیمت ها به سایت ما مراجعه کنید.

و همین طور برای گرفتن مشاوره و دریافت پاسخ سوالات شما با شماره های ما در تماس باشید.شرکت بام بین با ارائه بهترین محصولات و ضمانت کیفیت، اماده ارائه خدمات به شما میباشد.شما با بهره گیری از نظرات کارشناسان ما، می توانید با توجه به مکان مورد نظرتان، بهترین راهبند را انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.